Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
7R4UMA schreef:Sooow, mooie wielen heb je der onder man!! loool ;)
haha.. :P Zodra ik me weer wat beter voel rijd ik ff langs wheelcare. Ben benieuwd.
Door Wipa
Gaat een strakke bak worden. Duurt even, maar dan heb je ook wat :!:
Door joop-vr6
ik ben ook bij wheelcare geweest,echt een aanrader.
en niet duur :lol:
Afbeelding
gaan dit weekend weer onder de corrado :wink:
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Griz
emmm wat doet wheelcare... en wat kost dat ?
Door diekale
Die maakt je velg weer helemaal top ;)

Wheelcare
Door Griz
mzzz misschien moet ik daar maar eens aan denken lol...
Door dannyboy
Leonie schreef:Tadaa :D \:D/

Afbeelding

Afbeelding
Zo ziet mijne er ook uit maar dan met een vage rode gloed hahahahahaha.

Ff door zitten spitten hiero, het gaat op een auto lijken haha :D
Door diekale
haha ja dat is wel de bedoeling ;) Nu weer ff de zin om verder te gaan zoeken :lol:
Door diekale
Zo gisteravond weer ff de smaak te pakken gehad :P

Deur is netjes geschuurd. Daar kan nou een laag plamuur overheen om hem strak te zetten (zat een lelijke knik in de body kit dus die moest er ff uit) Verder heb ik hoekje bij het achterlicht netjes geschuurd..

Jammer genoeg had ik het verkeerde schuurpapier voor mijn schuurblok dus kon niet verder met de grote stukken. Maar hopelijk zondag weer ff..... Wanneer het dan net zo'n lekker weer is als gisteravond gaat deze jongen ook meteen ff een lekker kleurtje krijgen :P
Door PaulusB
Gaat lekker allemaal moet binnenkort maar weer is komen kijken. Ben je morgen middag ook bezig met de auto in gemert :?:
Door 2.9vr6
goed bezig kale.
volgende maand wil ik graag snelle uitleg over schuren en voorbewerken van mijn corrado :D
Door Leonie
Zolang je maar niet verwacht dat de uitvoering net zo snel gaat ;)
Door diekale
PaulusB schreef:Gaat lekker allemaal moet binnenkort maar weer is komen kijken. Ben je morgen middag ook bezig met de auto in gemert :?:
Zondag is de planning om nog wel ff iets te gaan doen ja..
Door Gaby
Hee kale mooi projectje denk ben benieuwd hoe die is geworden knap stukje meesterwerk
auwe leipe vr6 hahahah laterzzz
Door Jochem
Gaby schreef:ben benieuwd hoe die is geworden
lollol.gif
Door Griz
lol verbetering... hoe die aan het worden is.... lol
Door diekale
Ha vanavond hopelijk een grote stap vooruit :)
Door diekale
Nou hier komt het goede nieuws dus :)

De jongen die mij belooft had om mee te helpen, die heeft het de laatste tijd nogal af laten weten. Telefoons niet opnemen, afspraken niet na komen enz.
Wanneer je zelf ff de motivatie kwijt bent om door te gaan motiveert dit niet echt om de schouders eronder te zetten en flink aan de slag te gaan.

Daarom heb ik voor mezelf gisteren een knoop doorgehakt en heb ik contact opgenomen met een andere spuiter. Deze is vanavond bij mijn auto geweest om te komen kijken. Samen hebben we onze ideeën erover gegeven en zijn we tot de conclussie gekomen dat wij de auto af gaan maken. Het prijskaartje hiervan is wel iets hoger geworden als bij de vorige, maarja daar kwam hij dus nooit klaar.. Daarom zal ik hem nu zo snel mogelijk in de primer spuiten zodat hij niet kan gaan roesten en zal hij ff gestalt worden zodat ik genoeg centos heb.

Daarna gaat hij hem in 1 week (ongeveer 60 uur) klaar maken samen met mijn hulp.. Alles wat ik doe zal de prijs drukken....

Dus goed nieuws want ik heb weer iets om naar toe te werken en zodra we er aan beginnen weet ik ook zeker dat het in orde komt.
Door PaulusB
Beter jeroen. Zou echt een stap vooruit zijn als de auto in de lak zou staan dan kun je echt eens goed verder.
Door BVr6
Vetrouwen is goed, maar zekerheid beter :wink:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 40