Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Coen Smulders
WHAHAHA die is goed lollol.gif lollol.gif lollol.gif lollol.gif lollol.gif lollol.gif lollol.gif
Door NeFReT
dan ziet ie er nog best goed uit voor al dat plamuur wat erop zit :lol:
Door Leonie
Jongens, jongens.... echt geen smoesjes ;) Sinds dat zijn broer z'n fototoestel op vakantie mee heeft gehad doet ie het niet meer.

Zal eens kijken of ik vandaag die kant op kan rijden en met mn tel eens wat plaatjes kan schieten :D
Door diekale
GurbGuevara schreef:Hij schaamt zich waarschijnlijk voor z'n auto...en terecht.... :D
Hij is nog steeds niet roze :roll: :lol:

Nefret: Ja ik zag een Opel en ik dacht ik moet gaan :P Nee jammer dat het maar zo kort was ja, binnenkort wil ik de type 2 eens goed bezichtigen :)
Was het Robert trouwens nog gelukt of weet je dat ook niet?
Door 7R4UMA
diekale schreef:gvd fototoestel deed het dus weer niet :(

Deze keer echt geen onwil. 7R4UMA kan het bevestigen. Probeer het zo snel mogelijk ff te regelen, want wil zelf ook weer wat foto's hebben.
Wat er precies mee was is me ff ontschoten, maar dat ie t niet deed kan ik beamen.
(Vooral ook omdat ik dik in het krijt sta bij die kale nu natuurlijk! :P )
Door Wipa
Maak er anders een tekening van !
Door diekale
Leonie heeft net foto's gemaakt ;)
Door GurbGuevara
Foto 1:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wipa
ik heb vrij...dus kom maar op met de foto's :lol:
Door Griz
psies.... hee kale... t weekend van de 22e... ben jij er dan ? lol neem ik me camera wel mee...lol
Door NeFReT
diekale schreef:
GurbGuevara schreef:Hij schaamt zich waarschijnlijk voor z'n auto...en terecht.... :D

Nefret: Ja ik zag een Opel en ik dacht ik moet gaan :P Nee jammer dat het maar zo kort was ja, binnenkort wil ik de type 2 eens goed bezichtigen :)
neej man,we waren meer aan het babbelen over turbo's en compressors dan dat hij aan zijn auto zat:D

ik zag zijn laptop aangesloten aan zijn wagen en dacht metteen van"hmm,zou ik hier op msn kunnen "

:lol:
Door diekale
NeFReT schreef:
diekale schreef:

neej man,we waren meer aan het babbelen over turbo's en compressors dan dat hij aan zijn auto zat:D

ik zag zijn laptop aangesloten aan zijn wagen en dacht metteen van"hmm,zou ik hier op msn kunnen "

Of op het vr6 club forum :P
Haha hij zei tegen ons dat er een kabeltje los hing. Keek ik naar zijn dash :roll:

Maar wel een mooie v6 is het hoor...

Gurb: Foto 2 :lol:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
diekale schreef:
NeFReT schreef:
diekale schreef: Hij is nog steeds niet roze :roll: :lol:

Of op het vr6 club forum :P
Haha hij zei tegen ons dat er een kabeltje los hing. Keek ik naar zijn dash :roll:

Maar wel een mooie v6 is het hoor...

Gurb: Foto 2 :lol:
Afbeelding
HAHAHAHAHAAH

EEN kabeltje los?

zeg maar gerust de helft van zijn kabelboom:P:P
Door Griz
ach... lol zolang de auto het doet ? lol
Door diekale
Nope dat was dus het probleem. Dat kabeltje was nou juist van de startonderbreker :oops: :roll:
Door Leonie
Tadaa :D \:D/

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Darkangel
Gaat er zeker geweldig uitzien
ben erg benieuwd .......
Door NeFReT
Griz schreef:ach... lol zolang de auto het doet ? lol
dat is juist het probleem:D

uit het niets doet ie het niet meer,echt zomaar uit het niets.

vaag maar robert komt er wel uit.
Door diekale
NeFReT schreef:
Griz schreef:ach... lol zolang de auto het doet ? lol
dat is juist het probleem:D

uit het niets doet ie het niet meer,echt zomaar uit het niets.

vaag maar robert komt er wel uit.
Dat denk ik ook wel.

Maar even een serieuze stand van zaken. De c-stylen zitten de juiste lijnen in en deze zijn strak. De raamsponningen achter idem dito. Deur onderkant heb ik zaterdag nog een vervelende knik uit gehaald en daar moet nu dus weer wat polyester overheen..
B-style zijn ook zo goed als klaar.. Nu dus alleen nog de a-style en de onderkant van de deuren en zijschermen. (deuren is best vlug gedaan, zijschermen zit weer een lastig hoekje in) Aan de kant waar de carrosserie achter het achterlicht op sommige momenten zichtbaar is ook al netjes geschuurd. Andere kant alleen ff zorgen dat het achterlicht netjes past.
Daarna een dunne laag spuitplamuur eroverheen en opschuren.

Als klap op de vuurpijl dan nog de naden in de bumpers enz. wegwerken en dan zijn we een heel eind..
Door 7R4UMA
Sooow, mooie wielen heb je der onder man!! loool ;)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40