Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Leonie
northpole schreef:
Leonie schreef:Niet teveel foto's posten lieverd... ;) Je zou het nog een beetje geheim houden, en als ze dat ding erop zien, krijgt men al een heel goed idee van jou plannen O:) En dan is het geen verassing meer :D
Building: Rieger Genesis mk3 vr6

iedereen die een beetje goed leest kan zien wat jullie van plan zijn :P

Dan lezen jullie toch niet goed ;) Je denkt toch niet dat hij er zomaar wat opplakt en klaar is :D ? Nee daar is ondertussen al een boel van de vorm veranderd :P :)
Door northpole
hahaha ik zou 'm zelf ook cleanen want de breedte van die kit is super alleen als ik daarvoor zou kiezen moet ik ook nog me deuren eruit slopen aachter... niet echt mijn ding... ik ben er nml heel content mee :D en Jeroen heeft al meer tipjes van de sluier laten zien dan ie zelf door heeft ;)
maar we zijn allen benieuwd naar het eindresultaat :D
Door Leonie
northpole schreef: Jeroen heeft al meer tipjes van de sluier laten zien dan ie zelf door heeft ;)
maar we zijn allen benieuwd naar het eindresultaat :D

Ik snap dat best, hij heeft ook reden om opgewonden te zijn als een klein kind over zijn autootje :) Je ziet al steeds beter hoe het gaat worden, en dat is in een woord: GAAF \:D/ :D
Door diekale
Gisteren begonnen met opbouwen. Voorkant hangt al eigenlijk helemaal op zichzelf. Achterkant moeten er toch wat naden en hoeken weg worden gehaald.. Maar de pasvorm valt me totaal niet tegen rockon.gif

Woensdag zetten we er de zaag in :twisted: :D
Door northpole
het is rieger dus je krijgt een van de beste kits... en als je geluk hebt is het ook nog ABS spul... zal wel niet want een vriend van me had ooit een sirocco genissis en die was van GFK...
Door basdohc
goed bezig als voorzitter moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven he :lol:

maar mischien een paar spy fotos ? :wink:
Door Leonie
Nope nope nope... heb het fototoestel verstopt :P

Gewoon afwachten maar... :D
Door basdohc
wel geheimzinneg hoor allemaal hhahahahaha snap het wel :lol:
Door Anonieme vr6
echt die auto is het geheim van de club :wink:
Door northpole
ja als ie ooit nog afkomt :D whuhahahahah tuurlijk want z'n daily is wel vag maar geen VW en al helemaal niet z'n favo vr6 :D
Door Leonie
Hoe vaak ik langs hem zit en hem hoor mompelen... had ik die vr6 nou maar onder mn kont :roll: :D
Door Anonieme vr6
hihihihihihi
hij wou hem zelf zo heel erg dik maken
en daar gaat heel veel tijd in zitten
Door northpole
Maar als ie af is dan dan is het z'n allessie en aak die van jou let maar op ;)
Door Leonie
Haha maar hij had niet verwacht dat het allemaal zo lang zou gaan duren... :? :)

Maar ondanks alle tegenslagen die hij al gehad heeft, kan hij nu wel weer een aantal avondjes vooruit... :D

Nu begint het echt z'n vorm te krijgen he :P ;)
Door northpole
We need sneak previews en als je ze niet wil geven.... dan, dan, dan, tja dan zullen we toch echt moeten wachten zucht!!!! en dat bij een club vol foto geile mensen......

hey leonie schiet eens wat plaatjes ;) van een hard werkende jeroen ;)
Door Anonieme vr6
en als er vorm in begint tekomen
krijg je er ook steeds meer zin in om er weer aan te werken
Door Leonie
Ik zal donderdag weleens wat plaatjes schieten ;)
Door northpole
we kunnen niet wachten!!!! :mrgreen:
Door Leonie
*als ik het fototoestel niet vergeet O:) *
Door diekale
:o Vandaag de zaag in mijn body kit gezet :)

Maar het resultaat mag er wezen.
Alleen had ik maar 1 zaagje en die was redelijk snel bot..
Maar niets kon me stoppen vandaag rockon.gif (behalve dan mijn middelvinger die nu al dik 2 uur slaapt :? )
Moet nog 1 kap bewerken en dan nog wat hoekjes weghalen en dan is de pasvorm zo goed als klaar...
Laatst gewijzigd door diekale op 09 mei 2007, 23:05, 2 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 40