Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Griz
kijk dat zijn berichten... succes
Door Mars
Is het dan eindelijk goed!? Mooi man! Dan durf ik t bijna niet te zeggen, maar doe t toch.
Binnenkort spuiten :D
Door basdohc
das mooi man hoopen dat het nu goed blijft zitten :wink:
Door diekale
ff terug lezen zou ik zeggen ;)
Door GurbGuevara
ff teruglezen?!?!?
26 pagina's met gezanik over polyester wat niet goed blijft zitten!!!
:lol:

Laat ik in het kort het even uit de doeken doen voor Henk:
DieKale (oftewel Jeroen) is bezig met zijn auto te "pimpen", beetje in de trant van 'De Grote Beurt'.
Dus veel Autostyle-spullen, afkeur polyester en met twee linkerhanden.
Althans, daar lijkt het zo onderhand op, want hij is al sinds 1963 hiermee bezig en hij moet ook nog eens het blok onder handen nemen.
Qua blok wil hij een V6 24v, maar het zal wel een 1.8i worden.

Inmiddels is hij op het forum gekroond tot polyesterprutser en kan hij bijna niet meer slapen omdat hij afhankelijk is van de hulp van anderen, aangezien hij het zelf niet in 1 keer goed kan doen.

Ik krijg een hoop commentaar van hem omdat ik nu twee jaar bezig ben met verbouwen en omdat het niet opschiet, maar ik heb een gegronde reden: Ik ben buitenlands, dus ik ben lui.

Kortom, als je zo tegen 2011 weer in dit topic kijkt, zal hij wel ongeveer klaar zijn.
Door GurbGuevara
Love you, Jeroen :wink: :lol:
Door Henkvr6
GurbGuevara schreef:ff teruglezen?!?!?

DieKale (oftewel Jeroen) is bezig met zijn auto te "pimpen", beetje in de trant van 'De Grote Beurt'.
Althans, daar lijkt het zo onderhand op, want hij is al sinds 1963 hiermee bezig en hij moet ook nog eens het blok onder handen nemen.

Inmiddels is hij op het forum gekroond tot polyesterprutser en kan hij bijna niet meer slapen omdat hij afhankelijk is van de hulp van anderen, aangezien hij het zelf niet in 1 keer goed kan doen.

Ik krijg een hoop commentaar van hem omdat ik nu twee jaar bezig ben met verbouwen en omdat het niet opschiet, maar ik heb een gegronde reden: Ik ben buitenlands, dus ik ben lui.

Kortom, als je zo tegen 2011 weer in dit topic kijkt, zal hij wel ongeveer klaar zijn.
Oh oke dus zo`n uitgebouwt polyester ding
Door diekale
Henkvr6 schreef:
GurbGuevara schreef:ff teruglezen?!?!?

Oh oke dus zo`n uitgebouwt polyester ding
Uhm nee het is een met polyester uitgebouwd metalen ding :lol:

Gurb: I love you to ;) :lol:
Door basdohc
ieder zijn ding he :lol: :lol:
Door WietseVR6
Gurb...... lollol.gif lollol.gif lollol.gif

Leuk dat er zo over je gesproken word man...hehe.
Maar ik heb het net even doorgelezen vanaf pagina 12.....maar er valt me eigenlijk maar 1 ding op.....verdomd weinig foto's :lol:

Maar jammer dat er weer een tegenslagje was.
Het resultaat zal straks wel mooi wezen,dus als ie in de lak staat even een picca van het geheel he! 8)
Door diekale
WietseVR6 schreef:Gurb...... lollol.gif lollol.gif lollol.gif

Leuk dat er zo over je gesproken word man...hehe.
Maar ik heb het net even doorgelezen vanaf pagina 12.....maar er valt me eigenlijk maar 1 ding op.....verdomd weinig foto's :lol:

Maar jammer dat er weer een tegenslagje was.
Het resultaat zal straks wel mooi wezen,dus als ie in de lak staat even een picca van het geheel he! 8)
Jip :)
Door diekale
Zo alles is weer netjes geschuurd :lol:
Nog even met een dremel de lastige hoekjes en dan kunnen we tijdens de carnaval een hele ruk doen :)
Door diekale
Eigenlijk wel, maar een mens moet ooit keuzes maken ;)

Volgend jaar gaan we weer lekker los :)
Door diekale
Zo vanmorgen de feestneus opgezet en begonnen.

Echt een super dag gehad eindelijk zat eens niets tegen :P
Begonnen met schuren en toen ik klaar was met de eerste style was mijn partner in crime begonnen met de laag plamuur aanbrengen.
Daarna ben ik verder gegaan met de rest van de stylen en heeft hij achter mij aangewerkt. Resultaat van een dagje goed doorwerken is dat al het machinale schuurwerk klaar is (alleen nog een paar popnagels ff bijschuren, zodat de plamuur er overheen kan) en dan aan 1 kant de stylen ook in de plamuur staan. Ook is daar het onderste deur gedeelte ook al in de plamuur gezet... Morgen de andere kant van de auto en dan kunnen we daarna beginnen met het strak maken. Zoals het er nu uitziet hopen we vrijdag klaar te zijn \:D/

Kwam er alleen achter dat ik het gat voor mijn tankdop niet echt netjes dicht heb gesmeerd. Zaten heel veel luchtbelletjes onder, dus heb ik bijna helemaal weer weg moeten schuren en daar moet dus nog een laag polyester plamuur overheen.

Morgen weer verder.. Vandaag weer 2 pakken schuurpapier erdoorheen gejaagd. De grond is bezaaid met een dikke laag stof en ik had stof op plaatsen waar ik niet wist dat het kon zitten :P Maar heb zin in morgen weer een dagje klussen.
Door MATT
Dat is goed nieuws
Hopelijk gaat het nu alleen maar positief verder zonder tegenslagen
Door Mars
Goed nieuws! Zo is een dagje werken tenminste leuk! Keep us posted :wink:
Door basdohc
dat klinkt goed jeroen zit het eindelijk is mee :lol:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21