Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
nibor28 schreef:
MeMoRy schreef:je wilde toch de 2.9 liter VR6, motorcode ABV erin hangen?
volgens mij werdt het een 2.8 v6 30 v :)
I wish :lol:

Nee 24v..
Door Jochem
AUE of BDE? (niet dat dat uitmaakt ;) )
Door diekale
Durf het niet te zeggen...
Eerst weer ff met Michel bellen...
Door DragonVR6
Hoe zijn de updates Jeroen?

Ben je nog bezig geweest dit weekend?
Door diekale
Nope dit weekend niet. Vanavond gaan we aan de slag om de laag plamuur erop te zetten.. De laatste laag :lol:
Door dennisds
en hoeveel laatste lagen zitten er nu op?

grapje succes en nu snel kleurtje erop he :twisted:
Door diekale
dennisds schreef:en hoeveel laatste lagen zitten er nu op?

grapje succes en nu snel kleurtje erop he :twisted:
0 :lol:
Door diekale
Zo is dit even een KUT avondje geweest :?

Vanavond begonnen met ff snel langs het tankstation te gaan om 1 band op te pompen. Daarna weer snel eronder gelegd. Auto de hal uit geduwd en in onze hal weer naar binnen, zodat hij vanavond lekker onder de heater kon staan en dus goed uit zou harden..

Spuiter komt hier, begint met alles nog iets verder op te schuren (wist niet dat het zo ver moest :roll: :lol: ) en ineens komt hij een stukje tegen wat los zit. Kan hij gvd alles wat ik opgewerkt heb eraf trekken. Polyester niet gehecht op de epoxy primer :? Na de nodige scheld tirades en trieste minuten toch de draad maar weer opgepakt en eens gaan checken hoe erg de schade is. Na een uurtje schuren, trekken, steken en schelden zijn we tot de conclussie gekomen dat alleen op de deuren het niet goed gehecht is... Aangezien de deuren los van de body zijn gestraald denken we nu dat ze in een andere sessie mee zijn genomen in de primer.

Hoe komt het toch dat ik zo ontzettend graag alles zelf wil doen :roll:

Maar om een lang verhaal kort te maken. Woensdag de primer op de deuren schuren, daarna weer opnieuw opwerken met matten. Volgende week weer een laag polyester vezel plamuur eroverheen en dan hebben we al besloten dat we onze carnaval op gaan offeren om aan de wagen te werken. :(

En ondertussen maar vast blijven houden aan de gedachte dat ik blij moet zijn dat de C-style wel goed is, want vooral daar zit al het werk van de afgelopen maanden in...
Door Jochem
diekale schreef:Hoe komt het toch dat ik zo ontzettend graag alles zelf wil doen :roll:
Klinkt heeeel erg bekend ;)

Zeg Jeroen, moet die rolkooi er niet eerst in gelast worden voordat hij gespoten gaat worden?
Of wil je hem er weer uit kunnen halen?
Door basdohc
das balen jeroen ik weet hoe dat kan voelen denk je lekker op te schieten ga je weer 2 stappen terug :cry: is balen maar wees blij dat je het nu ziet inplaats van als die gespoten is :wink:
Door diekale
MeMoRy schreef:
diekale schreef:Hoe komt het toch dat ik zo ontzettend graag alles zelf wil doen :roll:
Klinkt heeeel erg bekend ;)

Zeg Jeroen, moet die rolkooi er niet eerst in gelast worden voordat hij gespoten gaat worden?
Of wil je hem er weer uit kunnen halen?
Hij word spuitklaar gemaakt en dan word de kooi op maakt gemaakt.
Door Mars
Damn kerel das balen! Succes dan maar weer met schuren! :(
Laatst gewijzigd door Mars op 15 jan 2008, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MATT
dat is echt balen man
het zit je ook nog niet helemaal mee,maar het komt allemaal wel goed daar geloof ik wel in
Door dennisds
ben sprakeloos kale ik voel met je mee maar zoals eerder gezegt beter nu dan als je over de eerste drempel rijd :?
Door DragonVR6
Dat is dus even dikke shit, maar alle zeilen weer bijtrekkenen er weer hard tegenaan gaan!
Door diekale
Ja gisteravond in mijn bedje nog eens over na liggen denken en in totaal gaat me dit zo'n 4 avonden extra werk opleveren denk ik... Moet echt mega blij zijn dat de C-style nog goed is, want daar zit al het werk van de afgelopen maanden in..

Woensdag ff de primer beetje opschuren, daarna alweer nieuwe matten er tegenaan. Maandag polyester vezel plamuur erop en dan woensdag die weer schuren. En dan zijn we weer op hetzelfde punt....
Door diekale
Zo de matten hangen er alweer tegenaan :) Staan nu lekker onder de heater te drogen. Woensdag ff beetje schuren en de plamuur er weer op en dan volgende week ff netjes schuren.
Door MATT
das mooi man
Door diekale
Whoehoe zoals het er nu uitziet zit het weer muur en muurvast :)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 40