Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
northpole schreef:gelukkig maar ;) dat je die spoiler niet hebt ... ps ik zou wel direct aan de voorbumper zorgen voor een flexibel stuk zoals een renault laguna 1 bumperlipje anders zou je nog eens een erg lelijke gescheurde bumper kunnen overhouden ;) dan weet je dat ook weer want die set van je is volgens mij volledig van GFK en dat is zo breekbaar als glas ;)
\:D/ Spoilerzwaard \:D/ Zag er vandaag 1 op de meet in Duitsland. Dat is dik :)
Die spoiler past ook totaal niet bij vw of mijn visie op mijn wagen..

Zal straks nog eens wat foto's online zetten.
Door diekale
Ik heb alvast gevonden hoe ik mijn ICE ga showen op meetings :P
Afbeelding

Before:
Afbeelding

After:
Afbeelding
Afbeelding

Before: (alleen met de polyester matten)
Afbeelding

In het midden: (ook polyester hars toegevoegd)
Afbeelding

After: (vlak geschuurd)

Afbeelding

Daarna kwam CSI nog even op bezoek:

Afbeelding
Afbeelding

p.s Dit is nog maar de helft, de rest hangt nog steeds in mijn neus en ogen PDT_kuku.gif
Laatst gewijzigd door diekale op 12 jan 2009, 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Door northpole
poly-koning :P ik hoop maar dat je nooit een aanrijding hebt want de schade is dan ernstig zwaar voor de rest .... GOED BEZIG!!!
Door Anonieme vr6
Ziet er weer goed uit man
Door MATT
Beetje bij beetje begint het er al aardig op te lijken.....maar pas je nog wel tussen de lijntjes van de weg?????of ga je voor 2 auto's belasting betalen lollol.gif
Door Wipa
Ga zo door....je droom wordt steeds meer werkelijkheid.
Door diekale
MATT schreef:Beetje bij beetje begint het er al aardig op te lijken.....maar pas je nog wel tussen de lijntjes van de weg?????of ga je voor 2 auto's belasting betalen lollol.gif
Nou ik heb al wel besloten dat ik niet ga proberen de parkeergarage in te rijden :P

Johnny: thx ;)
Door TheDeadDorkster
Dit is een fascinerend project, en kudos dat je het allemaal doet!

Mijn grootste advies:

Laat je auto taxeren de seconde dat hij af is, voordat je ook maar 1 meter hebt gereden! Ik weet anders zeker dat je de pech zult hebben dat een oetlul je zal aanrijden, of dat Harry Nak jaloers zal zijn, en even je kunstwerk zal bewerken :(
Door diekale
Thx voor de veren :) :oops:

Maar ik ken mezelf. Mijn schouder donderde ik ook tegen de grond half uur nadat ik hem gespoten had. Dus geen sec. zonder de juiste verzekering.
Door Jorgen
Puik werk! Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat zoals bijna iedereen hier. Echt waar petje af voor alle moeite die je er in stopt en voor Leonie natuurlijk dat ze niet allang schreeuwend is weg gelopen omdat je je auto meer aandacht schenkt als haar :P
Door Coen Smulders
haha.
de auto kirjgt een grote beurt, leonie jaloers :twisted:
Door Tuningcenter Lowering
Ziet er goed uit en inderdaad ook dat wilde ik zeggen ik heb dat meteen gedaan toen hij uit de spuiterij kwam en klaar was. Want geen risico met dit soort projecten. ga zo door
Door diekale
Vandaag even de "adviseur" erbij laten komen :P
Ik ben dus precies zover als dat ik dacht.. Het is nu nog paar kleine puntjes aanpakken en dan begint het schuren met de hand :)
Door MATT
das goed nieuws jeroen
Door GurbGuevara
Zie je wel dat je het kan? Zolang je maar je best doet... :lol:
Door diekale
GurbGuevara schreef:Zie je wel dat je het kan? Zolang je maar je best doet... :lol:
Ik ben het schuren helemaal beu ;)
Zal blij zijn als hij in kleur staat, maarja dit moet wel 100 proc. goed gebeuren want is het eerste wat mensen zien.
Door dennisds
foto?
Door MATT
diekale schreef:
GurbGuevara schreef:Zie je wel dat je het kan? Zolang je maar je best doet... :lol:
Ik ben het schuren helemaal beu ;)
Zal blij zijn als hij in kleur staat, maarja dit moet wel 100 proc. goed gebeuren want is het eerste wat mensen zien.
ja dat is 1 ding wat zeker is,elke oneffenheid zie je dan gelijk
Door GurbGuevara
dennisds schreef:foto?
Omdat je het zo lief vraagt:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 12 jan 2009, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MATT
lollol.gif lollol.gif lollol.gif lollol.gif lollol.gif
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 40