Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door northpole
ja zeker maar die prijzen :shock: hou je hart vast
Door diekale
diekale schreef:Ja Johnny had al leuk spul gevonden geloof ik :P

Alleen ga ook nog ff kijken voor echte bbs'ers.. Gewoon omdat het dan weer echt echt is he :P
Maar denk dat dan de prijs me teveel tegen gaat zitten.
:lol:
Door dennisds
en nog geen fotos :roll:
Door diekale
Oke dan :)

De raamsponning.. Hier moet nog ff een keertje een randje weg worden geslepen zodat ik het goed in kan smeren met polyester.
Afbeelding

Onder de achterlichten ook alvast aangesmeerd :)
Lijkt rommelig, maar ff schuren en klaar is klara.
Afbeelding

Dankzij demonic kon ik even met de achterlichten kijken hoe het moest lopen. Daar moet nog wel het nodige netjes worden gemaakt.
Afbeelding

De ruimte tussen de deur en opzet ook maar meteen aangesmeerd.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 12 jan 2009, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anonieme vr6
Ziet er goed uit man

eindelijk weer eens een foto
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Door VR6-tjappie
weer van die foto's je ziet wat maar ook weer niet :? maar iig nog steeds lekker bezig :wink:

ben benieuwd wat ie straks wel niet weegt :o :P
Door Mars
Begint weer aardig op een auto te lijken, ben benieuwd hoe t eruit komt te zien straks!
Door northpole
dik en breed zo gaat dat eruit zien ;) maar het werd tijd pic's Yeah!!
Door Leonie
Goed bezig lieffie :D

Wordt een mooi wagen *kwijl kwijl* :lol: Wanneer gaan we eens beginnen met het interieur :?:
Door Wipa
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Ik waarschijnlijk niet de enigste.

Heb je voor jezelf een datum ingedachten wanneer het projekt klaar is?
Door diekale
Durf ik niet :P
September wil ik hem in kleur hebben en dan gaan we weer verder plannen :)
Door Wipa
Geduld is een schone zaak. Ben akelig benieuwd naar het eindprodukt.
Door Mars
Weet je al welke kleur hij gaat worden?
Door diekale
Demonic schreef:Weet je al welke kleur hij gaat worden?
Ja :) :P

Vandaag maar eens met de raamsponningen bezig geweest, maar gvd ik kan bijna aandeelhouder worden bij dremel :) Dus half weg gekomen.
Door diekale
Sow vandaag maar weer eens goed aan het prutsen geweest..

De raamsponning nu helemaal met de frees kunnen bewerken. Daarna kwam ik tot de pijnlijke ontdekking dat mijn polyester hars niet goed was gehecht. Was ff met een stanley mes aan het frotten en toen trok ik er zo hele lappen vanaf.. Even goed gescholden en daarna toch maar begonnen om alles wat los zat eraf te trekken. Toen merkte ik dat hij op de primer wel gehecht was, want deze trok ik er incl. polyester vanaf. Wat blijkt nu.. Ik had de body kit ff op moeten schuren zodat de topcout eraf was aangezien deze geen hechting heeft. Had ik niet verwacht omdat ze bij Rieger goed weten dat de kit nog bewerkt moet worden. Maarja na flink plukken en daarna schuren heb ik alles incl. de sponningen in de polyester hars gezet en nu staat het weer uit te harden :)
Door WietseVR6
wat ziet mijn oog op die eerste foto.....das een beste brede heup die over het achterwiel valt of niet dan! :lol:

Jammer dat het even tegenzit, wat je zegt ze zouden bij Rieger ook wel beter moeten weten en er niet van die rommel op smeren waar je toch niks aan hebt.
Maarja, dat weet je nu weer voor de volgende onderdelen 8)
Door northpole
diekale schreef:Sow vandaag maar weer eens goed aan het prutsen geweest..

De raamsponning nu helemaal met de frees kunnen bewerken. Daarna kwam ik tot de pijnlijke ontdekking dat mijn polyester hars niet goed was gehecht. Was ff met een stanley mes aan het frotten en toen trok ik er zo hele lappen vanaf.. Even goed gescholden en daarna toch maar begonnen om alles wat los zat eraf te trekken. Toen merkte ik dat hij op de primer wel gehecht was, want deze trok ik er incl. polyester vanaf. Wat blijkt nu.. Ik had de body kit ff op moeten schuren zodat de topcout eraf was aangezien deze geen hechting heeft. Had ik niet verwacht omdat ze bij Rieger goed weten dat de kit nog bewerkt moet worden. Maarja na flink plukken en daarna schuren heb ik alles incl. de sponningen in de polyester hars gezet en nu staat het weer uit te harden :)
Dat staat zowiezo in de bijgeleverde handleiding... had het even gelezen zou ik zeggen die toplaag is nml om de delen te beschermen tijdens vervoer. En omdat je de complete set hebt aangeschaft dan ga je ervan uit dat iemand die gelezen heeft anders had ik dioe opmerking allang geplaatst. anyways je weet het nu en bent er al mee aan de slag en dat is het belangrijkste :) niet dat je straks op het allerlaatste moment erachter komt..
Door diekale
northpole schreef:
diekale schreef:Sow vandaag maar weer eens goed aan het prutsen geweest..

Dat staat zowiezo in de bijgeleverde handleiding... had het even gelezen zou ik zeggen die toplaag is nml om de delen te beschermen tijdens vervoer. En omdat je de complete set hebt aangeschaft dan ga je ervan uit dat iemand die gelezen heeft anders had ik dioe opmerking allang geplaatst. anyways je weet het nu en bent er al mee aan de slag en dat is het belangrijkste :) niet dat je straks op het allerlaatste moment erachter komt..
Daarom.. Alleen die handleiding stelt dus echt geen drol voor... Staat eigenlijk alleen in beschreven hoe de spoiler moet worden gemonteerd (die ik niet heb :? )
Door northpole
gelukkig maar ;) dat je die spoiler niet hebt ... ps ik zou wel direct aan de voorbumper zorgen voor een flexibel stuk zoals een renault laguna 1 bumperlipje anders zou je nog eens een erg lelijke gescheurde bumper kunnen overhouden ;) dan weet je dat ook weer want die set van je is volgens mij volledig van GFK en dat is zo breekbaar als glas ;)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 40