Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
northpole schreef:ach ik ken haar zo ondertussen en als je de compressor echt niet kan laten zal ze je geen stro breed in de weg leggen ;) ja ze zal moeilijk doen maar vindt het stiekum erg erg erg leuk ze is ook een speedfreak ;)
Haha ik kan me nog goed herinneren:

Ik reed netjes 80 (waar 80 ook moest :P ) en begon er een mercedes te kleven..
Ikke iets gas terug, rond de 3000 toeren gaan hangen.
Leonie keek me aan: "als hij erlangs komt rijd je hem eruit r.gif "
En jawel daar kwam hij en ging hij weer :P
Door northpole
kijk da bedoel ik :P
Door WietseVR6
mooie pics, blijft er wel ergens kaal metaal over of gaat alles in de polyester? lollol.gif

En probeer nou maar niet om vrouwen te begrijpen, weet me nog te herinneren dat die van mij eens een ritje naar huis wou rijden, bespaarde weer een paar liter benzine volgens haar.
Nou dacht ut niet, was er van geschrokken wat voor rijstijl die er op na kan houden als het een beetje druk is en het niet opschiet :lol:
Door Nasim_gti
diekale schreef:
northpole schreef:ach ik ken haar zo ondertussen en als je de compressor echt niet kan laten zal ze je geen stro breed in de weg leggen ;) ja ze zal moeilijk doen maar vindt het stiekum erg erg erg leuk ze is ook een speedfreak ;)
Haha ik kan me nog goed herinneren:

Ik reed netjes 80 (waar 80 ook moest :P ) en begon er een mercedes te kleven..
Ikke iets gas terug, rond de 3000 toeren gaan hangen.
Leonie keek me aan: "als hij erlangs komt rijd je hem eruit r.gif "
En jawel daar kwam hij en ging hij weer :P
Kijk, dat is nou een voorbeeld van hoe elke vrouw moet zijn ! ! ! ! !
Door diekale
WietseVR6 schreef:mooie pics, blijft er wel ergens kaal metaal over of gaat alles in de polyester? lollol.gif

Het dak, de motorkap en de achterklep :P Nee ff serieus als het goed is ben ik nu hoog genoeg gegaan met de hars. Maandag nog de hoekjes om en dan moet ik de raamsponningen nog doen.
Door northpole
diekale schreef:
WietseVR6 schreef:mooie pics, blijft er wel ergens kaal metaal over of gaat alles in de polyester? lollol.gif

Het dak, de motorkap en de achterklep :P Nee ff serieus als het goed is ben ik nu hoog genoeg gegaan met de hars. Maandag nog de hoekjes om en dan moet ik de raamsponningen nog doen.
zoals het hoort anders gaat 't allemaal heel snel weer naar de klotuh... haarscheurtjes in de lak... een vriend van me had een sirocco met die kit eromheen zitten maar die was binnen 2 weken opgebouwd zag er vet uit binnen 1 jaar allemaal haarscheuren in de lak na 1,5 jaar werden het echte barsten en scheuren. vervolgens mocht de auto weer naar de spuiter...

heeft ie gedaan en de spuiter zei dat ie beter die auto kon verkopen want het werk moest kompleet opnieuw gedaan worden ... inferieure hardner gebruikt en niet genoeg plamuur en primer...

kortom ga zo door je bent goed bezig ;) en als je de hele auto moet bedekken met GFK dan doe je dat hoe beter je dat nml doet hoe mooier en strakker het eind resultaat :mrgreen:
Door Anonieme vr6
ja afwerking is alles he
Door dennisds
mare wanneer weer fotos? jeroen? :roll:
Door diekale
Vandaag weer druk aan het schuren geweest :P
Door northpole
en de kwaliteit is nu beter ???
Door diekale
northpole schreef:en de kwaliteit is nu beter ???
Ja de matten steken nu niet meer uit, alleen het gedeelte wat de auto raak zit er nog op..

I know what you mean, but i'm f*cking with you O:)
Door northpole
goed bezig man!!!!
Door dennisds
ik zou echt wel een fototje van de gehele zijkant willen zien :?
Door northpole
je bent niet de enige maar tja dat wil hij gewoon niet laten zien... ik denk dat als de auto helemaal klaar is er eindelijk een volledige reportage gemaakt wordt
Door dennisds
dan hoef ik de reportage niet meer te zien lollol.gif
Door northpole
tja dat lijkt mij dan ook ghehehehe
Door diekale
Topic opgeschoond ;)
Door basdohc
wanneer weer is een foto jeroen ? of liggen de werken stil
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10