Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
dennisds schreef:van uitstel komt afstel jeroen :evil:
Geen kabeltje in mijn omgeving ;)
Door diekale
Afbeelding
Lampjes van de knipper worden nog veranderd ;)

Afbeelding
Popnagels en nieuwe primer omdat de oude door het schuren eraf was gegaan... Moeten we niet hebben he :P

Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 12 jan 2009, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MATT
Dat gaat er goed uitzien kale.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Door diekale
Ik ook :P
Door WietseVR6
Ik moet wel zeggen dat je ook zeer goed bent in uiterst subtiele foto's te nemen.
Je ziet echt wat genesis vormen en meer ook niet.

Ach, houd het spannend!! :D
Door VR6-tjappie
dat kan je wel stellen ja :roll:

maar die wielkasten zie je wel al een beetje en dat is niet standaard volgens mij :-k , ben nou wel erg benieuwd naar het eindresultaat :wink:
Door northpole
nou als ik zo effe de rieger catalogus open sla kloppen die wielkasten wel met het orgineel alleen denk ik dat jeroen de boel grondig aan het cleanen is ;) dus gladder en tja hij werkt het perfect af dus gaat het langzaam maar 't eindresultaat zal hierdoor alleen maar mooier zijn

Jeroen keep up the good work =D>
Door diekale
northpole schreef:nou als ik zo effe de rieger catalogus open sla kloppen die wielkasten wel met het orgineel alleen denk ik dat jeroen de boel grondig aan het cleanen is ;) dus gladder en tja hij werkt het perfect af dus gaat het langzaam maar 't eindresultaat zal hierdoor alleen maar mooier zijn

De wielkasten opzich lopen ook niet helemaal gelijk met origineel.. Daarom heb ik ook 7cm laten verwijderen van de originele kasten.. (f*ck uitrollen.. Wij slijpen :P )

Maar ik denk dat Tjappie bedoelt dat de vorm van de schermen niet meer gelijk loopt met het origineel ;)
Door diekale
Maar als het goed is neemt mijn vader vanavond polyester matten voor me mee en dan gaan we aan het smeren :P \0/
Door northpole
diekale schreef:
northpole schreef:nou als ik zo effe de rieger catalogus open sla kloppen die wielkasten wel met het orgineel alleen denk ik dat jeroen de boel grondig aan het cleanen is ;) dus gladder en tja hij werkt het perfect af dus gaat het langzaam maar 't eindresultaat zal hierdoor alleen maar mooier zijn

De wielkasten opzich lopen ook niet helemaal gelijk met origineel.. Daarom heb ik ook 7cm laten verwijderen van de originele kasten.. (f*ck uitrollen.. Wij slijpen :P )

Maar ik denk dat Tjappie bedoelt dat de vorm van de schermen niet meer gelijk loopt met het origineel ;)
Dat weet ik daarom dat ik zei als ik de reiger catalogus open ;) het orgineel is bij jou nu al verzoek nml ;)
Door VR6-tjappie
ik bedoelde dat je wielkasten niet meer zijn zoals ze orgineel cq standaard van de fabriek af komen :wink:

als ik zo een beetje me fantasie loslaat, heeft het wel iets weg van de golf 2 rally :o
Door Nasim_gti
diekale schreef:Afbeelding
Lampjes van de knipper worden nog veranderd ;)

Afbeelding
Popnagels en nieuwe primer omdat de oude door het schuren eraf was gegaan... Moeten we niet hebben he :P

Afbeelding

ZoZoZo kale, dat gaat cker de goeie kant op. Hij is echt LETTERLIJK dikker geworden. =D> 8)
Lijkt wel alsof je met je 6sje bent wezen trainen...met zware anabolen :lol:
Hou ons op de hoogte...
Door WietseVR6
VR6-tjappie schreef:als ik zo een beetje me fantasie loslaat, heeft het wel iets weg van de golf 2 rally :o

fantaseer er maar de nodige centimeters bij in de breedte 8)
Door diekale
Nou even een kleine update:
Had maandag netjes alles gehaald om 's avonds aan de gang te gaan met de afwerking. Kan de kerel die me helpt niet. Maarja daar valt weinig van te zeggen, daar is de prijs ook op afgesproken :( Nu maar hopen dat hij woensdagavond wel kan en anders loopt het een weekje vertraging op..

p.s bedankt voor de leuke reacties ;)
Door kevinVR6
hoop voor je dat hij dan wel kan,, gaat denk ik wel gave 6 worden,, zo te lezen kijkt iedereen uit naar het resultaat,, :) (ik ook wel hoor :lol: )
Door WietseVR6
hou maar op, zit hier ook al dagen te wachten op onderdelen en zo voor mijn motorblokkie.

Ik leer nu om geduld te hebben.....valt niet mee PDT_bud.gif
Door diekale
Morgen weer aan het klussen rockon.gif
Door VR6-tjappie
kooitje klaar vogeltje dood PDT_minzdr.gif PDT_mog.gif

ben weer zeer benieuwd naar de volgende spy foto die we te zien krijgen :roll:
Door diekale
VR6-tjappie schreef:kooitje klaar vogeltje dood PDT_minzdr.gif PDT_mog.gif

ben weer zeer benieuwd naar de volgende spy foto die we te zien krijgen :roll:
Haha ja tegen de tijd dat hij klaar is krijg ik meteen een hart stilstand als ik het gas open trek :P

Vr6syncro: Ik hoop hem op het einde van de zomer klaar te hebben, maar daar komt nog een vakantie en waarschijnlijk een eigen huis (wel huur) tussendoor, dus dat zal wel niet lukken.

Maar voor volgend tuning seizoen moet hij klaar zijn anders word ik gek :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 40