Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Er is iemand tegen aan gereden. er zaten van die lelijke chrome angel eyes in. verder waren de heldere knipperlichten en mistlampen ook al gaar.... barsten en roest etc.

Nou zat ik te denken aan die mooie powerlook lichten... met daarbij tinted knippers + mist. dus niet helamaal smoke.

Of is smoke wel juist weer mooi.

(of misschien alles nieuw helder met golf 4 look lampen of r32 look???)

Ik ben er dus nog niet helemaal uit. kunnen jullie eens wat fotos posten van hoe jullie het mooi vinden?
Het is trouwens een zwarte golf :)
Laatst gewijzigd door niels+sorayavr6 op 09 jul 2009, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb de inpro golf 4 r32 look met angel eyes.... voor mij de enige koplampen die ooi staan op een golf 3 maar daar moet ik dan meteen bij zeggen dat je dan wel ook moet gaan voor de volledige golf r32 look ;) maar dat is mijn mening anders gewoon de boel hella golf 4 look... alle andere lampen vindt ik nml lelijk maar dat is mijn mening. :mrgreen:
hey guys. ik vind die r32 look erg mooi. maar dan heb ik altijd nog die knippers onder. en dan heb je dus die lichten in je bumpers die knipperen en je koplampen zelf... maar je zei alles r32 look. maar je hebt toch alleen de koplampen? of bedoel je ook de hele body ofzo?

En devil eyes zijn niet echt mn ding man.

ik wil fotos van de verschillende optieeesss :) anyone? 8)
Denk dat het toch voor iedereen heel persoonlijk is gelukkig. Ik kan je alleen even laten zien hoe het bij mij is.
Bijlagen
VR6 lampen donker 001 [640x480].JPG
VR6 lampen donker 001 [640x480].JPG (31.07 KiB) 1292 keer bekeken
14 Juli Auto 002 klein.jpg
14 Juli Auto 002 klein.jpg (202.2 KiB) 1292 keer bekeken
mwah ik heb de complete r32 look voor ( tenminste had ik heb de voorkant sinds kort weer terug gebracht naar standaard .... )
hier met de abs r32 bumper en golf 4 heldere voorkant met kamei gril
Afbeelding
hier met de helaas te vaak kapot gegaan door te laag stand echte r32 look dus
Afbeelding
en met xenon conversie ziet dat er 's avonds zo uit :mrgreen:
Afbeelding

maar nu is ie tijdelijk standaard ben weer eens bezig met veranderingen nml :mrgreen:
persoonlijk vind ik die zwarte ook wel gaaf
maar die r32 koplampen van paenuts ook met die lens mooi voor xenon :D
ik wil zelf ook andere koplampen maar ik kan er ook niet uit komen welke ik nou wil er zijn er zo veel
die devil look vind ik ook wel gaaf die heb je ook in het zwart heb namelijk zelf ook een zwarte 6 :D