Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door RdF
Hey guys! Nou zit ik al een aantal maanden te lezen en te zoeken op t internet over tunings onderdelen voor een Sharan, voor de golf heb je alles maar echt voor die Multi Person Vehicle is echt bijna niks! Er is wel wat (Fai) heeft het bv erg mooi. Maar weet iemand toevallig over ook andere achterlampen, koplampen etc etc voor de sharan zijn en zo ja waar? mvg Rens
Door Northpole
voor een sharan is weinig spul te vinden je hebt de kitjes van Fai en de standaard setjes die door de dealer werden geleverd en autostyle heeft nog wat in de catalogus staan en dat was het.... ja ook dietrich en bonrath hebben nog wel een paar sideskirtjes, voor en achterbumpers en dat was het wel... laat me het zo zeggen als je al wat anders vindt dan staat het in de autostyle catalogus.... niet mijn favo dealer maar ze hebben voor bijna elk model wel wat, en of het mooi is en goede kwaliteit is laat ik even helemaal aan jou over ;)

owjah online catalogus: www.autostyle.nl
Door AryX
www.lowering.nl staat een dikke bodykit van CRS in combinatie met een A3-look grille.. Dan heb je nog koplampen van projektzwo die je erin kunt stoppen.. Achterlichten heb ik nog niet gezien. Maar je kunbt altijd de klep cleanen en alleen de buitenste lichten overhouden. Die kun je eventueel nog afplakken en gedeeltelijk spuiten ofzo..