Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
he mensen ik heb heel lang er over nagedacht om van die golf v spiegels met ingebouwde knipperlamp aan te schaffen.Maar ik denk dat de spiegels te groot en te dik lijken op mijn golf 3

zou het nu ook kunnen dat je knipperlampen in de orginele spigels bouwt ?? bijv met oranje leds of iets dergelijks
ik zou de aansluiting van de knipperlamp uit het spatbord kunnen gebruiken want die gaat straks toch vervallen

toch orgineel en strak tegelijk

weet iemand of dit kan ??
Afbeelding
Je kan altijd oranje leds bestellen en deze daarin monteren met de aansluiting vanaf t spatscherm.
Maar of t mooi is....
wat dacht je van autostyle???? anyways ik zou gewoon gaan voor de golf 5 spiegels als ik jouw was en valt qua grote wel mee hoor als je er maar voor zorgt dat je de juiste aansluiting erbij hebt moet het te doen zijn en heb je als je geluk hebt zelfs automatisch inklappende spiegels ;)
Ook een goed(koop) adresje: http://www.leds-buy.nl/index.php

Met een goede service als je vragen hebt ;)
@ north ...volgens mij passen de lampen met knipper van een golf 4 ook voor een golf 3
lijken ze dan zo groot of komt het dat het ze boller zijn van vorm

@ mars ....ik heb even gekeken mooie site en op zich niet duur 24 in een stripje met oranje ledlampjes voor 10
euro
Die van de Polo (volgens mij IV) zijn trouwens wat kleiner en hebben een beetje halfstrakke lijnen net als de carrosserie van de Golf III.