Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Jochem
je kan ledjes/lampjes kopen voor in je angeleyes... volgens mij in heel veel kleuren...
Door waltermeloen
angel eyes op een golf ? ja ik weet het niet hoor haha
dat is hetzelfde als lexus lichten de naam zegt het al die horen in een lexus :-d
Door tempel
Origineel is ook wat voor te zeggen , maar kan geen xenon in ivm strooilicht .Vergelijking met Lexus style achterlampen ontgaat me een beetje , die dingen zijn gewoon lelijk :mrgreen:
Door Northpole
waltermeloen schreef:angel eyes op een golf ? ja ik weet het niet hoor haha
dat is hetzelfde als lexus lichten de naam zegt het al die horen in een lexus :-d
uhm ik weet niet hoor maar orgineel vindt ik de golf 3 lelijk! het is wel het mooiste model golf ooit juist omdat het model uitermate geschikt is voor personalisering..... en tja als je angeleyes niet mooi vindt is dat je goed recht maar kraak niet zo maar een ander z'n smaak af ;) angeleyes staan nml erg goed op de smoel van een golf 3 ;) ook al vindt jij het niks ;)
Door NeFReT
let wel dat je die ene met blauwe ringen niet neemt.

anders kan je een leuk papiertje van de plisie krijgen(omdat ze hem leuk vinden staan :mrgreen: )
Door VQ6
waltermeloen schreef:angel eyes op een golf ? ja ik weet het niet hoor haha
dus je moet nu een ängel eyes"kopen

bij angel eyes denk ik toch meer aan een lekker wijf :lol:
Door Gamberro
en anders heb ik nog altijd een dikke set koplampen met angel eyes te koop staan 8)