Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Griz
Wie heeft er CV vergrendeling op de afstand bediening, en dan van welk merk, ik ben op zoek naar de een goede afstandbediening voor de CV...dus iemand suggesties ?
Door Pinball
kep zo'n alles in een alarm klasse weet ik veel hoe hoog,.
alles gaat daarmee dicht ramen dak etc en de deuren etc..
ook startonderbreker

ik heb een TEXALARM erin en werkt perfect..

prijs normaal weet ik niet wat het kost,,, (kep inkoopsprijs he dus is niet eerlijk)
Door Griz
snap ik maar ik hoef geen alarm, maar puur de centrale vergrendeling op afstand, dat vind ik handig...ben wel aan het neuzen, maar ik denk als er anderen hier zijn met goede ervaringen dan hoor ik dat graag...
Door Jochem
ik denk dat het met alarm even duur is als zonder...

vraag eens aan dragonvr6...
Door Northpole
gt alarm sluit aan op de comfort module in je auto ;) moet standaard werken Griz want alle vr6-jes hebben comfortsluiting... test zet je bestuurders raam op een kier doe je deur met de sleutel op slot en hou 'm heel effe in gesloten toestand als je raam dan dicht gaat kan je hoogstwaarschijnlijk je huidige alarm gewoon uitbreiden ;)
Door Griz
ja dat klopt dat werkt allemaal, k ben dus ook alleen op zoek naar module met afstandsbediening , alarm is niet perse noodzakelijk, zodat ik deze zonder teveel werk kan aansluiten... dus iemand suggesties ?
Door NeFReT
hoe sluit je dat kreng aan dan paulus?

ik wil dat namelijk ook hebben,heb geen afstanbediening en dat vind ik nogal k.t
Door Griz
zoooo bij cargoods CV en mistlampen gekocht... meteen maar ff gek gedaan en powerlook koplampen gekocht....
Door Northpole
@ Nefret zit een aansluitingsschema bij is niet zo heel ingewikkeld ;)
Door NeFReT
met mijn geduld is het erg ingewikkelt:P
Door Griz
hahahahahaha lol klinkt bekend nef... met een hoop dingen geduld... maar met dat soort priegel werkjes niet echt... mazzel dat ik een elektromonteur in mijn vriendenkring heb lol...
Door jon
welke heb je gehaald dan criz?
trouwens gelukkig kerst iedereen..
Door Griz
een universele, bij cargoods, zou volgens hun gewoon moeten passen op de golf 3... dus ga het meemaken zodra ik het binnen heb gaan jullie het horen !
Door jon
ok is goed.. welke heb je besteld dan..
Door Griz
tja zou graag de link hier willen posten... maar ik kan vanaf hier niet op de webshop komen... dus dat schiet niet op...
Door v-power84
djo. schreef:Welk merk dan en type dan kunnen we zelf kijken
Ey naamgenoot, kijk s ff naar de datum van de laatste post :roll: is maar 2 jaar geleden hoor #-o
Deze is rijp voor n slotje denk ik zo?