Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door tempel
Heb een xenon set gekocht vanwege hoog H7 wisselfrequentie voor 89€ . leek me niet te duur.
Merk is HID,6000K

Afbeelding
Door Northpole
gefeli snel inbouwen je zal er echt blij mee zijn veel meer zicht ;)
Door Jorrit
Heb je ook andere koplampen gekocht dan? Of heb je de standaard VR6 lampen er nog inzitten? Hou dan eventueel wel rekening met een beetje strooilicht... Tenzij je een lens in je koplamp hebt, dan heb je er minder last van...
Door tempel
Ik heb Angel eyes van FK. H7,origineel is H1.
Door vr(6)oom
orginele lampen er nog in ?
Dan heb je wat stooilicht
Gewoon een tikkie lager zeten probleem opgelost
Door Jorrit
Klopt, zo kan het ook.. En inderdaad, normaal is dat H1.. Maar ik had dus H4 lampen en op 20 meter afstand scheen er een hele rare gloed in de bomen.. Terwijl de lichtbundel echt goed afgesteld was...

Maar goed, nu bezig met een andere, dus de xenon er maar uitgehaald... ;)
Door tempel
Heb de xenon er eindelijk ingebouwd , en qua licht een hele verbetering . Als het weer wat warmer is de voorbumper er even af om de ballasten een definitieve plek te geven .
Lichtbeeld is super , geen last van strooilicht.
Door jacobus
picca picca picca ,s

zeg hoe lijkt dat met die angels eyes

ben wel benieuwd
Door Pinball
zal ff snel van mij uploaden ..
Afbeelding
ik heb dit in de mijne.. 8) dis is dus Tri-Xenon .. in de groot, dim en mist lampen

als iemand nog xenon moet hebben dan hoor ik het wel .. :lol:

he tempel nog wel een vraag . hoezo hoog wissel ferquentie van h7..? branden de hallogeens vaak door dan .? :shock:
Laatst gewijzigd door Pinball op 16 jan 2009, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jacobus
wow vel man

je hebt je mistlampen ook met xenon pitjes uitgevoerd ??

volgens mij heb je ook bixenon of niet

zeer netjes
Door Pinball
neej ik heb geen bi -- ik heb gescheiden h7 groot en h7 dim en h3 mistlicht ..
bouw dit dagelijks in dus koekie eitje voor mij ..
dit gebruik ik ook als demo voor me bedrijf dus moet er wel een beetje gelikt uitzien he :D

PS: dit zijn orginele Hella Golf 4 look lampen dus helder glas met hoedje .. :lol:
Laatst gewijzigd door Pinball op 16 jan 2009, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tempel
Pinball schreef:

he tempel nog wel een vraag . hoezo hoog wissel ferquentie van h7..? branden de hallogeens vaak door dan .? :shock:
H7 gingen binnen half jaar stuk :evil:
Door Pinball
tempel schreef:
Pinball schreef:

H7 gingen binnen half jaar stuk :evil:
Heel erg vreemd.. kan een piekspanning zijn, heb ik ook last van .. bij mij ligt het aan me schakelaar in dashbord..
die moet ik nog ff vervangen .. :D
Door tempel
Koplampen,stadslicht uitgezonderd ,worden aangestuurd via een relais. Hoe kan het kapot gaan dan aan je schakelaar liggen? :shock:
Volgens de man achter de balie bij Lasaulec zijn alle H7 lampen , van wat voor merk ook , na een half jaar kapot.
Mijn H4 lampen in de Golf2 gingen zo 5 jaar mee . Glazenwasser kwam even kijken toen ik er mee bezig was ,vertelde dat hij het zelfde had met zijn Opel .Ondanks het feit dat er al iets tussen was gezet om piekspanning te voorkomen.
Laatst gewijzigd door tempel op 19 jan 2009, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mars
Dan heb ik wel zeer goede h7 lampen, omdat ze al 2 jaar meegaan.... :roll:
Lijkt me een wazig verhaal
Door tempel
Niks wazigs aan hoor , auto wordt dagelijks gebruikt , werk in ploegen, vier stuks vervangen in een jaar tijd . Collega met BMW 5 serie had het ook , heeft er ook Xenon in gezet.

Ik vind jou met je manier van reageren overigens maar een wazig figuur :D Want, als ik naar je foto's kijk , zie ik originele koplampen, en daar zitten H1 lampen in 2168.gif
Laatst gewijzigd door tempel op 21 jan 2009, 18:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Door jacobus
@ pinbal

zeg die nieuwe devil eyes lampen koplampen heb je daar een beetje ervaring mee ze zijn wel zeer betrekkelijk nieuw uiteraard
maar zouden daar ook xenon pitten in kunnen want ik lees op de site van nl power dat het niet kan
maar dat staat aleen bij de,,, advertentie dagrijlampen,,,, kunnen niet met xenon uitgevoerd worden

dat lijkt me juist gaaf die lampen er in en dan ook nog met xenon
Door Pinball
ik heb ze er al ingebouwd.. is alleen een beetje aanpassen.. maar lukt mij wel .. :D
dus als je wat moet hebben dan moet je me maar mailen.. :lol:
want de term KAN NIET is gel*l... :lol:
jacobus schreef:@ pinbal

zeg die nieuwe devil eyes lampen koplampen heb je daar een beetje ervaring mee ze zijn wel zeer betrekkelijk nieuw uiteraard
maar zouden daar ook xenon pitten in kunnen want ik lees op de site van nl power dat het niet kan
maar dat staat aleen bij de,,, advertentie dagrijlampen,,,, kunnen niet met xenon uitgevoerd worden

dat lijkt me juist gaaf die lampen er in en dan ook nog met xenon
Laatst gewijzigd door Pinball op 21 jan 2009, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mars
tempel schreef:Ik vind jou met je manier van reageren overigens maar een wazig figuur :D Want, als ik naar je foto's kijk , zie ik originele koplampen, en daar zitten H1 lampen in 2168.gif
Goed opgelet! :lol: Maar ik heb nog een Mk3 TDI staan met andere koplampen erin waar H7 in zit
En daar zitten ze nu 2 jaar in ;)
Door Pinball
nog een mk3 erbij :D
alleen jammer van die 4 cilinders :),, zal wel kicke zijn een vr6TDI :lol: :mrgreen: #-o