Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door GurbGuevara
Ik heb nog wel een litertje staan...dat gebruik ik altijd om mensen in mijn martelkelder te krijgen.
Door diekale
GurbGuevara schreef:Ik heb nog wel een litertje staan...dat gebruik ik altijd om mensen in mijn martelkelder te krijgen.
Erin of eruit? :lol:
Door Neutsche
Ik heb een 5 literkruik Chloroform staan?:P..

Wordt gebruikt bij polyesterbedrijven..
Door Davekuh
hanu schreef:Ja dat maakt mij niet uit :p

En die nieuwe audi's dan met die blauwe ledjes?
Sorry dat ik zo laat pas reageer, maar ik zie het topic nu pas.

Bedoel je dit soort blauwe ringen? Me auto is hier gewoon mee gekeurt, politie heeft er 2 x naar gekeken maar laten gaan. Ik had dit speciaal gedaan omdat ik het mooier vind staan bij me xenon verlichting.
Enige nadeel is dat je het overdag vrijwel niet ziet...Afbeelding[/img]
Door hanu
Davekuh schreef:

Bedoel je dit soort blauwe ringen? Me auto is hier gewoon mee gekeurt, politie heeft er 2 x naar gekeken maar laten gaan. Ik had dit speciaal gedaan omdat ik het mooier vind staan bij me xenon verlichting.
Ja hoe heb je dat gedaan? Ik wil dat ook hebbben :D
Door NeFReT
Davekuh schreef:

wel vet

is het echt blauw of gewoon wit met een blauwige gloed erdooheen?

wat voor soortlampjes heb je gebruikt?
Door Davekuh
Het is meer wit met een blauwe gloed er door heen. Ik heb ze ook als stadslichten in me knipperlichten zitten...(niet te zien op de foto)
Zal morgen ofzo eens kijken of ik de doosjes van die lampjes nog kan vinden. Ze zijn niet duur in ieder geval...
Door NeFReT
zijn het dan gewone lampjes of lampjes met een zwart hoedje aan de de bovenkant?

want dat hebben de originele lampjes wat erin zitten,dit zodat ze niet naar voren toe branden.

want als ze ook naar voren toe schijnen dan zie je ze van voren waar die lampjes precies zitten.

en dan ziet er(vind ik dan) erg nep eruit zien.

van een afstand is het mooi,tot je dichterbij komt.
Door Jorrit
Laatst was ik bij ons in de Autoshop en daar had een klantje het geld niet voor een mooie set Angel Eyes... Dus die liggen er nog steeds.. Betreft dan angel eyes van top kwaliteit! :D

Je hebt er namelijk twee soorten in:

De eerste soort is wat de goedkopere fabrikanten aanbieden, zeg niet gelijk dat het rotzooi is maar heb er zelf niet veel goede ervaringen mee gehad...
Dan heb je een ring met daarin een speciale vloeistof, en aan weerszijden van die ring zit dan een ledje. Doordat dat ledje licht afgeeft lijkt het alsof die hele ring brand, maar dat is dus alleen maar een kwestie van weerkaatsing.. Het probleem met die types lampen is dat de vloeistof na verloop van tijd minder wordt. je zal nog zeker wel de ringen zien, maar je hebt dan aan beide kanten die ledjes zitten, en die gaan steeds meer het licht van de ringen overheersen, wat ik persoonlijk niet mooi vind...

Dan heb je nog een andere soort, ik weet het, zijn vrij duur, maar dan heb je kwaliteit en als er dan iets kapot is kun je het zelf vervangen! Dat zijn ook ringen om de lens heen, je hebt dan je dimlicht een lens en groot licht een reflector, alleen nu bestaan die ringen uit alleen maar ledjes! :D

Vind het persoonlijk een mooier gezicht, plus dat er bij komt dat als je een ledje in de ring kapot hebt, je hem gewoon kan vervangen! Dan ben ik liever bijna 300 kwijt (zo liggen de prijzen over het algemeen van die lampen) en heb dan super kwaliteit, dan lampen waarvan je zegt van, mwoah, valt na verloop van tijd tegen... En dan komt er nog bij dat als je wat zou hebben met die lampen, dat een ring uitvalt, dat je je lamp weg kan flikkeren! En dat is pas echt zonde geld...

Er rijd er nu ook weer 1 bij mij in de buurt rond, een iets teveel Sjonnie en Anita gepimpt Golfje, ook Angel eyes met blauwe achtergrond en ringen met vloeistof, maar daar doet 1 ring het al niet meer van... Staat ook zo lullig he... ;)

Waar ik op het moment helemaal gek van ben trouwens zijn de nieuwe devils eyes! :D
Kan niet wachten tot Januari, dan zijn ze eindelijk verkrijgbaar! :D
Door Jorrit
Een leuke engelse benaming voor de lampen met stadsverlichting erin, wat je tegenwoordig ook in die nieuwe Audi's tegenkomt, A5, en A3 hebben het volgens mij standaard...

Maar toch, hierbij nog een link:

Link