Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door NeFReT
heb ze zelf ook gehad op mn eerste vr6.

ehmm,werd te vaak aan de kant gezet omdat ze dachten dat het blauwe ringen waren.

wat ook een nadeel is mocht er een keer een lampje doorbranden van je ring dan heb je helemaal niets meer aan je angel eyes.

ik raad je dan de angel eyes van FK aan want mocht er daar een lampje doorbranden dan kan je ze nog verwisselen.

en vind ze ook mooier staan(persoonlijk dan he)

hier een foto va die sonar angel eyes op mn eerste 6je

Afbeelding

en hier met de angel eyes van FK

Afbeelding

en heb ze ook op mn huidige vr6.
Afbeelding
Door Jochem
zijn het geen ledjes?
Door NeFReT
nope

gewoon hele kleine lampjes met een normale fitting
(geen steek fittingen zoals bij je kentekenverlichting zeg maar)
Door dess
en die van hella dan,kun je die ook verwisselen als er een stuk is?
Door wstrx
bedankt voor de reacties ik ga voor die van hk
zijn veel mooier
peter
Door NeFReT
hk?

@dessemer.

ik geloof het van niet.kan het mis hebben.
Door dess
jeetje,die van hella kosten geloof ik tussen de 3 en 4oo euro,en dan is stuk stuk,lekker dan
Door NeFReT
om eerlijk te zijn.

vind ik die hella even lelijk als die goedkope sonar's(wat ik er eerst op had)
Door Jochem
Ik las laatst een oude 6-pitter en daar had iemand zelf angeleyes gemaakt...
een ledje met een stukkie doorzichtige buis. Die had die om die halve cm ingekerft voor het effect.

Dat was zo'n beetje voordat als die merken kant-en-klare oplossingen hadden. mooi man. :)

Zelf gemaakt is zelf zo gefixed. Plus 100 euro goedkoper dan een kant en klare lamp.
Door NeFReT
stimmt.

zo iets deden we(nou ik niet dan) met onze scoots toen.

stond een hele how to op scooterfreaks.
Door Jochem
Is toch wel vet. Ik houd wel van doe-het-zelf dingen.

(kan ik direct eindelijk dat blaadje uit mijn lamp halen... of een blaadje in de ander erbij stoppen zodat het weer in balans is :lol)
Door Darkangel
ga je voor de herfst look jochem :P
Door hanu
Ik zie soms bij sommige mensen met angels eyes blauwe ringen.

Hoe doen ze dat? Ik wil dat ook namelijk :D
Door dess
mmm.volgens mij is blauw een afkeur puntje
Door hanu
Ja dat maakt mij niet uit :p

En die nieuwe audi's dan met die blauwe ledjes?
Door NeFReT
Blauw is afkeur en je kan er een prent voor krijgen.ik kreeg een waarschuwing ervoor
Door Neutsche
Zelf angel-eyes maken is makkelijker dan het lijkt..

Je gaat na een bouwmarkt in de buurt en daar koop je een stuk gordijntrekker(transparant en rond) deze zaag je af in rechte staat, boor je aan de boven en onderkant een gaatje voor het ledje(groen, blauw, wit oid) vervolgens pak je een dremel met een wattenstaafje(van bij de drogist) en daar doe je een klein beetje polijstpasta op en polijst je zachtjes!! de binnenkant van het geboorde gat zodat het weer volledig transparant is.

Vervolgens maak je een mal van bijv: MDF, kunststof oid met de ronding die jij wil hebben.
Dan verwarm je de gordijntrekker zodat deze buigbaar wordt. zo maak je de hele ronding en laat je die even afkoelen zodat het in vorm blijft.

Dan pak je een slijpschijfje voor de dremel of een handzaagje, en maak je kleine rechte sneeën in je ring helemaal rond.

Als laatste kit of plak je je led'jes erin met transparant lijm of kit, aansluiten en je hebt angel-eyes.

Ik heb dit bij meerdere scooters van mij gemaakt en het zag er professioneel uit.
Door Jochem
Als je geen zin hebt om te polijsten, kan je je led ook in het gat "lijmen" met chloroform: dat los al het plastic op en verdampt heel snel. Maar ja, moet je daar eerst aan zien te komen ;) (is nogal giftig)