Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door dess
Leek me wel interessant om te weten wat jullie allemaal voor je lederen interieur hebben betaalt
Door dennisds
ik 500 euro en ben gematst want ik het de vol optie versie met verwarming hoofdsteuenen achter hoogte verstelling en soundsystem instapverlichting kortom alles
Door Jochem
voor 1750 ofzo kan je je hele interieur met leer laten bekleden.

Ik zie ze wel eens voor 750 euro voor een set staan.
Door dess
dennisds schreef:ik 500 euro en ben gematst want ik het de vol optie versie met verwarming hoofdsteuenen achter hoogte verstelling en soundsystem instapverlichting kortom alles
dan ben je echt gematst,op marktplaats staan ze standaard voor zo rond de 600 euro :shock:
Door Madness
Is dit niks voor je? http://link.marktplaats.nl/193260353 moet je alleen nog de panelen en achterbank ergens zien weg te toveren.
Door Jochem
Opletten: Het zijn geen Recaro's, hè!.... (ze hebben het over RecarDo's :lol:)

Verder:
van luxe Skyleer
Hmmm, even opzoeken op vandale.nl:
1 skai het; o op leer lijkende kunststof
2 skai bn van, bekleed met skai
leuk idee, maar nep ;)
Door Madness
Lol lol goedemorgen was mij nog niet opgevallen gelukkig jouw wel Jochem 8-[
Door Northpole
Zelfde als dennisds en omdat hij mij eens een keer heeft door verwezen naar een koopje heb ik hem toen gematst ;) what goes around comes back around again :D en ja ook ik heb een 5 deurs full options lederen interieur net zoals dennisds dus ook achterbank hoofdsteun hoogte verstelling, en natuurlijk compleet werkende stoelverwarming waarbij beide voorstoelen in hoogte verstelbaar zijn incl. het dikke soundsystem rondom ( owwwwwjah vergeet het erbij te zeggen ik heb ook de 2 extra speakers in de hoedeplank dragers ziten ( exclusief voorbehouden aan het nokia soundsystem :mrgreen:) ook ik was 500 kwijt en ja ze gaan gemiddeld tussen de 750 en 500 euro van de hand.
Door dess
en hoe zit dat dan met die soundsyteem rondom??
Door dennisds
northpole schreef:Zelfde als dennisds en omdat hij mij eens een keer heeft door verwezen naar een koopje heb ik hem toen gematst ;) what goes around comes back around again :D en ja ook ik heb een 5 deurs full options lederen interieur net zoals dennisds dus ook achterbank hoofdsteun hoogte verstelling, en natuurlijk compleet werkende stoelverwarming waarbij beide voorstoelen in hoogte verstelbaar zijn incl. het dikke soundsystem rondom ( owwwwwjah vergeet het erbij te zeggen ik heb ook de 2 extra speakers in de hoedeplank dragers ziten ( exclusief voorbehouden aan het nokia soundsystem :mrgreen:) ook ik was 500 kwijt en ja ze gaan gemiddeld tussen de 750 en 500 euro van de hand.

slim zijn wij toch weer he?
Door Northpole
dessener schreef:en hoe zit dat dan met die soundsyteem rondom??
Owww nou de hoedeplank dragers hebben dus 4X6 midrange speaker met hoge tonen zitten die vullen het geluid van de dubbbele composet aan en heb je voller geluid. deze zijn alleen geleverd met het nokia soundsystem waarbij er nog wat onderdelen standaard bij komen ( die 2 hoedeplankdragers met geintergreerde speakers een dolby surround systeem en een subwoofer die in een abs behuizing zit versterkt is en plaats heeft links achter in de kofferbak op zo'n wijze dat die kant dus gewoon strak is )
als je wil zien hoe het complete systeem eruit ziet kijk effe op http://www.vwgolf-info.nl ;)