Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
De kleinste details zorgen voor de meeste kopzorgen, niet te vergeten al de tijd die erin zit om het goed te krijgen,

Maar als het uiteindelijk opgelost is, dan ben je wel van alle problemen af..

Wel goed van Zeypveld dat ie alles perfect wil hebben voordat je hem in ontvangst mag nemen, zegt toch iets over zijn service. Veel succes nog iig en ik volg hem ;)
Hallo,

Ik heb gekeken naar mijn gaspedaal en zie dat de sticker met de code aan de rechterkant zit geplakt :( . Ik kan deze dus niet goed zien alleen dat het een groene sticker is, met wat tekst en cijfers erop. Ik had eerst een spycam, nu niet meer. Misschien dat iemand mij kan uitleggen hoe ik zonder de dashboard er uit te slopen deze code kan zien.
Jochem schreef:op een aftermarket ECU na ;)
spul behoort gewoon met vag delen te kunnen draaien :roll:
er zijn al jongens die met een volledige tfsi motor rijden in een corrado en dat ligt toch iets je lastiger om draaiend te krijgen dan dit denk zelf dat dit een simpel verhaal van soms zit het mee en soms zit het tegen is
er zijn er al zat met deze setup in de wagen dus ook dit komt goed :wink:
Hij loopt met golf 5 gaspendaal nog wel een paar tegenvallers maar dat kan de pret niet drukken, volgens week even een nieuwe kachelradiateur erin want deze is lek, kl...en werk om die eruit te krijgen maar het is gelukt. Denk met een week of 4 kan ik naar de uitlaat boer in petten.
Het geluid is niet optimaal komt door de telefoon zo,n nokia ding is ook niet alles.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JLRFsbWMKys[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qDRRa8CnnK4[/youtube]
Laatst gewijzigd door thunderace op 29 mar 2009, 20:26, 5 keer totaal gewijzigd.
Eindelijk! straks wel een goed filmpje maken, nu lijkt t teveel op een traktor... :roll:
Het volgende probleem doet zich voor. Mijn centrale deur vergrendeling pomp maakt verschrikkelijk veel lawaai al een nieuwe gekocht maar probleem blijft bestaan de relais die in de vacuum pomp zit maakt dit lawaai als ik de pomp open en deze met de vinger tegen hou dan werkt alles normaal, wat kan dit probleem zijn kan iemand mij hier even wat over vertellen.

Groetjes Henk
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7