Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Mars
Volgens mij is dit t bewijs dat hij t doet:

https://www.youtube.com/watch?v=cm0aDXcgTXc
Door Jochem
dat is volgens mij een eerder project van Michel...
Door Mars
Bernardo schreef:Hmm dat is mijn blok.
Dat dacht ik al, want jou wagen is de eerste waarin michel een golf V R32 blok in heeft gemonteerd ;)
Door Jochem
ok... ik kan me herinneren dat ik daar 1.5 jaar gelden ofzo al over gehoord had... is hij nou nog steeds bezig? :roll:
Door Bernardo
Jochem schreef:ok... ik kan me herinneren dat ik daar 1.5 jaar gelden ofzo al over gehoord had... is hij nou nog steeds bezig? :roll:
Nee motorisch is mijn auto al klaar, ik ben nu bezig met het onderstel, en body. Als het gaat volgens plan ben ik rond maart 2009 klaar. Dan ga ik verder met de binnenkant van de auto. Dit kan dus nog even duren voordat hij echt klaar is met de plannen die ik heb.
Door thunderace
Nog steeds problemen met de computer wordt er een beetje moedeloos van, moet nu toch bij het goede adres liggen JD ik hoop dat ik hem in Januari weer op de stoep heb staan.
Door Mars
We duimen voor je!
Door thunderace
Heb alvast een nieuw setje remmerij voor de vooras besteld, kijken als ik de hoogste blijf, is van Audi tt en bijna nieuw.

Afbeelding
Geen spoortje roest tezien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu maar kijken wanneer mijn auto klaar is.
Door tempel
Waarom geen R32 remmerij , Michel verkoopt R32 sets voor 400€ . Audi TT remmen is kinderspul vergeleken hiermee zei hij op het Corrado forum.
Door Jochem
uhm... voor wat ik weet heeft de R32 ook 312 mm remmen... De nieuwe R32 remmen (345 mm) passen volgens mij niet 1-op-1 op het fusee van de VR6.

en deze zijn maar 300...
Door Northpole
Jochem schreef:uhm... voor wat ik weet heeft de R32 ook 312 mm remmen... De nieuwe R32 remmen (345 mm) passen volgens mij niet 1-op-1 op het fusee van de VR6.

en deze zijn maar 300...
Golf 4 r32 heeft vóór: 345 mm en achter 310 mm remschijven... steek van de naaaf van de golf 4 is 5x100 naaf...passen 1 op 1 op een golf 3 vr6 echter je hebt minimaal 17 inch velgen nodig
het probleem met de remmen zijn de nieuw prijs van de remschijven: enkel leverbaar door de dealer en 500 euro ex btw per stuk
Door Jochem
Op vagcat zie ik bij de R32 uit 2004 ineens voor 334 mm en achter 256 mm staan? lekker duidelijk he, dat vagcat...

Volgens mij heeft de MK5 pas voor 345mm... maar die heeft ook steek 5x112 ofzo, toch?

maar passen die grote R32 remzadels dan wel op de vr6 fusees?

op ebay lijken 04-05 R32 remmen toch wel te krijgen voor minder...
http://cgi.ebay.nl/VOLKSWAGEN-GOLF-R32- ... 240%3A1318
Door Northpole
jup dat is niet al te lang terug pas leverbaar geworden .... die greenstuf remmen en als je kijkt op die website van green dan zie je dat ze de zelfde diameter hebben enige verschil is de steek ;)
ps de enige aanpassing die gemaakt moet worden dezelfde als die bij de TT/v6 remmen conversie ... spacer voor de klauw en misschien ook nog een iets dikkere ring om de remschijf beter te plaatsen maar verder helemaal niks...
Door Jochem
ja? dan is het zeker zeldzamer... want je ziet veel jongens (en webpagina's) met TT-remmen conversie, maar ik heb nog niemand met R32 conversie gezien...
Door Northpole
omdat de aanschaf ervan duurder is en natuurlijk minder wordt aangeboden ;)
Door Jochem
hmm... maar als ik de kits zie, en handleidingen zijn die allemaal voor de MK4... heb je toevallig een linkje van een mk3 met die setup?
Door Northpole
nope want bijna niemand heeft het op z'n mk3 gezet de reden velg maat ;) het past net met 18 inch want de 340 mm is de max die je er met die maat net in kan krijgen ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7