Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Gebruikersavatar
Door Mars
#102752
Ziet er goed uit kerel! Wil je straks nog dorpelstrips plaatsen?
Steekt nu een beetje af tegenover je voorbumper en achterbumper.

Wat voor een voorbumper heb je er eigenlijk op zitten?

Enne, voor turbo of compressor zit je bij michel ook goed.
Zn R32T is ook een mooi project met mooie resultaten!
Gebruikersavatar
Door Madness
#102755
Hee thunderace ziet er puik uit kerel spuitwerk ziet er volgens mij ook goed uit
:wink:
Gebruikersavatar
Door Bernardo
#102763
Netjes, ik zou geen compressor nemen, als je dat doet gaat je blok scheef staan, omdat je dan een steun moet hebben voor de compressor. Dat heb ik gehoord correct me if I'm wrong. Ik ben ook van plan om er een turbo in te gooien, maar dan moet je wel een syncro van maken anders kom je niet vooruit. Ik spin zonder moeite in mijn derde versnelling dus ik denk dat, dat ook bij jou het geval zal zijn.

Geloof me er zijn weinig auto's die je nu nog zullen pakken :twisted:
Gebruikersavatar
Door Jochem
#102838
Vette shit!

Maar een R32 turbo in een golf 3? Dan mag je denk ik je draagarmen verstevigen en 312 mm remmen plaatsen!
Gebruikersavatar
Door Bernardo
#102844
Jochem schreef:Vette shit!

Maar een R32 turbo in een golf 3? Dan mag je denk ik je draagarmen verstevigen en 312 mm remmen plaatsen!
Dat klopt ik heb voor de voor remmen 335 mm en de achterremmen 330 besteld, als het goed is gaan deze in december erop komen.
Gebruikersavatar
Door Jochem
#102847
achter 330? a) is dat niet te groot? je wilt niet dat achter gaat blokkeren. b) hoe ga je dat eigenlijk monteren?
Gebruikersavatar
Door pimS
#102849
Achter grote remmen monteren heeft geen nut, kont wordt licht tijdens hard remmen, dus grote schijven achter = vrijwel metteen blokeren.

Vette ombouw, alleen zonde van de achterbumper en velgen.

Post ook even een fototje als de motor ruimte helamaal klaa ris, ben benieuwd hoe alles dan zit:)
Gebruikersavatar
Door Bernardo
#102853
pimS schreef:Achter grote remmen monteren heeft geen nut, kont wordt licht tijdens hard remmen, dus grote schijven achter = vrijwel metteen blokeren.

Vette ombouw, alleen zonde van de achterbumper en velgen.

Post ook even een fototje als de motor ruimte helamaal klaa ris, ben benieuwd hoe alles dan zit:)
Daar heb je gelijk in, maar de set die ik heb gekocht zijn op maat gemaakt dus zijn daar dan ook op aangepast. Dit koop je ook niet zomaar maar kan je alleen krijgen op bestelling. Dit heb ik ook gedaan voor de zicht anders heb je voor vette schijven en achter speelgoed versie.
Gebruikersavatar
Door Jochem
#102862
Je gaat toch niet je veiligheid opofferen voor het zicht?!

Als je hem doortrekt naar 250 km/u en je moet ineens remmen, dan draai je met zulke remmen gewoon om! Ben je alle grip kwijt op je achterkant....

Ik denk dat je misschien wel twee remkrachtverdelers achter elkaar zal moeten zetten om te compenseren...

Kan je niet gewoon zoiets monteren?
Afbeelding
:roll:
Gebruikersavatar
Door Bernardo
#102865
Jochem schreef:Je gaat toch niet je veiligheid opofferen voor het zicht?!

Als je hem doortrekt naar 250 km/u en je moet ineens remmen, dan draai je met zulke remmen gewoon om! Ben je alle grip kwijt op je achterkant....

Ik denk dat je misschien wel twee remkrachtverdelers achter elkaar zal moeten zetten om te compenseren...

Kan je niet gewoon zoiets monteren?
Afbeelding
:roll:
Ik heb deze set op maat laten maken en is ook aangepast op mijn auto.

330 * 32 mm schijven 2-delig en dat worden dan ultralight versies om te zorgen dat ze achter niet te extreem mee gaan remmen

Zodat je geen kans hebt op zomaar uitbreken van de achterzijde bij flink remmen.

Zoals boven is omschreven is daar ook rekening mee gehouden.
Gebruikersavatar
Door pimS
#102870
Ultra light zodat ze minder hard remmen???? dat mag je ff uitleggen
Gebruikersavatar
Door Bernardo
#102871
pimS schreef:Ultra light zodat ze minder hard remmen???? dat mag je ff uitleggen
Om de topic van thunderace niet te vervuilen met mijn tunings activiteiten zal ik dit beantwoorden in mijn stel je voor topic.
Gebruikersavatar
Door Bernardo
#105043
Hoe gaat het met je ombouw, heb je er al in gereden??
Gebruikersavatar
Door thunderace
#106954
Heb mijn golf met R32 blok bij Michel staan maar hij krijgt hem niet aan de praat, de motor slaat aan en valt direct weer uit er zit een start onderbreking in de ECU (computer) en die krijgt Michel er niet uit dit is allemaal te nieuw, misschien is er iemand op dit forum die hem verder kan helpen want hij word er zelf ook een beetje wanhopig van.
Gebruikersavatar
Door Northpole
#106955
thunderace schreef:Heb mijn golf met R32 blok bij Michel staan maar hij krijgt hem niet aan de praat, de motor slaat aan en valt direct weer uit er zit een start onderbreking in de ECU (computer) en die krijgt Michel er niet uit dit is allemaal te nieuw, misschien is er iemand op dit forum die hem verder kan helpen want hij word er zelf ook een beetje wanhopig van.
nope dwz de motor is verkocht zonder de juiste sleutelcode dan kan je het shaken de enige die volgens mij dan nog je kan redden is de dealer en ook dat is een vraag teken want dan moeten ze alles weten van de auto waar het blok uitkomt .... tenminste dat is wat mij is verteld...
Door MATT
#106975
Kun je er niet beter een kms aanhangen dan heb je deze ellende niet :wink:
Gebruikersavatar
Door AngelVR6
#106976
zit niet alleen in de motor ECU :) ook in de
komfort ecu
stuur ecu
en stuurbekrachteging ecu
en slot met sleutel natuurlijk
Gebruikersavatar
Door Northpole
#107060
dat bedoelde ik dus en de enige manier om dat recht te trekken is de dealer die moet de code opvragen bij de fabriek ....
Gebruikersavatar
Door AngelVR6
#107067
dat kun je zelf ook doen hoor met vagcom enzo
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7