Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
RVS Goeroe ;)
Door Bernardo
Jij gaat toch een r32 blok laten inbouwen bij Michel, laat hem dat regelen, hij kent de juiste personen daarvoor.
Door NeFReT
Bernardo schreef:Jij gaat toch een r32 blok laten inbouwen bij Michel, laat hem dat regelen, hij kent de juiste personen daarvoor.
startpost nie gelezen?

@thunderrace:

stond nog zo iets te koop op marktplaats.
Door Bernardo
NeFReT schreef:
Bernardo schreef:Jij gaat toch een r32 blok laten inbouwen bij Michel, laat hem dat regelen, hij kent de juiste personen daarvoor.
startpost nie gelezen?

@thunderrace:

stond nog zo iets te koop op marktplaats.
Hij heeft een andere post waarin staat dat hij de knoop heeft doorgehakt en een r32 blok gaat laten inbouwen vandaar mijn reactie :wink:
Door Mars
Zou ik ook doen nadat de motor inbouw is gedaan.
Dan kan je doorspreken wat de beste optie is, zodat je het meeste uit je r32 blok haalt met de nieuwe uitlaat!
Door thunderace
Alles is geregeld mannen Michel bouwt mij de motor in met een compleet nieuw uitlaat systeem, volgens hem moet er dan met een nieuwe chip omgeveer 290pk uitkomen, ik hou jullie op de hoogte, eest even de auto een nieuw kleurtje. F5W/9463 dat moet de kleur worden.
Door Mars
Kijk dat zijn resultaten! Heb je dan het oude (241pk) of nieuwe type (250pk) blok?
En zo heb je t gelijk goed, uitlaat afgestemd op je blok.

Heb je een voorbeeld van de kleur, de code zegt me niet zoveel.
Door Jochem
probleem verholpen
gaat een beetje offtopic... ik gooi dit topic binnenkort dicht