Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door languh1985
hallo, ik heb een vraag of eigenlijk meerdere, waar kun je die plasma tellerplaten kopen?
kun je het zelf inbouwen(heb 2 aardig rechtse handen, ben vrachtwagenmonteur, maar auto's is net anders allemaal) moet je niet teveel slopen om het in te bouwen?
mvg languh1985
Door speciaall vr6
ja hoor die zijn zelf in te bouwen uurtje werk of zo(heb ze zelf niet hoor)er zijn er een paar die het wel hebben hier vraag aan coen of jochem eens
Door speciaall vr6
ps. nee hoeft niet te veel te slopen ,daschboard er uit je kilometerhuis plasma over het kmpinnetje schijven met op achterkant dubbelzijdige tape . tip verf je kmpin in een felle kleur anders zie je hem niet goed omdat het licht van de plasma teller best fel is en verder wat stekkertjes aansluiten
Laatst gewijzigd door speciaall vr6 op 06 jun 2008, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DragonVR6
Als je even de zoekopdracht gebruikt, dan krijg sowieso een paar 'how to do' topics. En ja het valt makkelijk te doen, even een paar schroefjes verwijderen en è voila.
Door languh1985
thnx :D
Door Coen Smulders
de tellerplaten zijn vrij eenvoudig aan te sluiten. ik heb zelf de complete verlichting omgebouwd, nou ja, jochem heeft dat voor me gedaan (ere wie ere toekomt) en dat is wel veel werk. moet je met weerstandjes en alles aan de slag.

voor aleen de tellerplaten denk ik dat je een uurtje of 2 bezig bent. (hooguit)
Door FabianGTI
Bij golf mk2 was dit een rotklus, bij mk3 is dit dus makkelijker te doen neem ik aan. Ik wil ook wel van die plasma plaatjes erin hebben dan, overdags ziet dat er ook leuker uit omdat ze mooi wit zijn :)
Door Bernardo
FabianGTI schreef:Bij golf mk2 was dit een rotklus, bij mk3 is dit dus makkelijker te doen neem ik aan. Ik wil ook wel van die plasma plaatjes erin hebben dan, overdags ziet dat er ook leuker uit omdat ze mooi wit zijn :)
Ik heb nog een nieuwe setje liggen met plasma voor de kachelunit. Ik ga ze toch niet inbouwen, ze liggen nu ergens in een hoekje.
Door Jochem
waaom niet dan :shock:
Door Bernardo
Jochem schreef:waaom niet dan :shock:
Ik vind het zo wel goed.
Door FabianGTI
Hier ermee :lol:
PB maar met de kosten :D
Door NeFReT
echt grease zo iets:D
Afbeelding
faab:

heb jij ook plasma tellerplaten erin dan gap?
Door FabianGTI
Nee, daarom wil ik ze wel overnemen :lol:
Door fiko
die plasma platen voor je kachel knopjes heb ik ook ga ik morgen monteren,maar heb ook van die indiglo tellerklokplaten ook van de zelfde kleur als kachelknopjes,maar hoe moet ik die monteren?? verlichting zit op die platen (blauw) van die golf 4 blauwe kleur.moeten die oude (zwarte) tellerplaten er af of wat??? of moet ik die nieuwe plasma tellerplaten gewoon op die zwarte monteren...?
Door Coen Smulders
nee die nieuwe moet jet erop plakken.... je mag daarbij allen metertjes niet loshalen, want dan kan je een tellerhuis halen op de sloop...... er staat als het goed is ergens een how-to op het forum....

maar met wat dubbelzijdige tape kom je al een heel eind.