Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Foeglass
vandaag de Rvs remslangen gemonteerd en een KW schroefset onder de vr6

Wat een fantastisch setje de wegligging is enorm verandert.
Bochten kan je nu lekker hoeken zelfs als er wat kuiltjes in de bochten liggen geen probleem niets geen gestuiter. en dan is ie nog niet eens uitgelijnt doen we volgende week.

en met normaal rijden is ie comfortabel niet te stug, je voelt natuurlijk de klinkers wel wat beter, maar gezien hoe laag hij staat valt het me reuze mee.
zelfs met drie man erin kan een normale drempel met 50km nemen zonder dat ie stuitert of aanloopt. :)

Het kost wat maar dit is het zeker waard. ook de dempers zijn zeer degelijk lekker dik met een dikke zuigerstang ze zijn veel dikker dan de standaart dempers. echt kwaliteits spul.

Ik ga hem niet lager zetten ik vind dit een mooie hoogte en kan er nog goed mee over drempels ect voordat iemand er over begint :P

Over de goodridge remslangen ik merk weinig verschil, maargoed wel fijn om te weten dat dit nu in iedergeval ook kwaliteits spul is,
het pedaal lijkt wel een iets kortere slag te hebben maar dat kan tussen de oren zitten :roll:

hier wat foto's ben vergeten montage foto's te maken, foto's zijn geen hoge kwaliteit.. :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groeten,

Tom
Door Wojtek
Ziet er goed uit, mooie mk3.
Veel rijplezier ermee 8)
Door Jochem
ziet er mooi uit!

qua goodridge: ik had hetzelfde. Dat komt door de ABS. Moet je eens met de motor uit je pedaal oppompen: dan wordt die wel keihard! Dat is echt wel harder dan met de oude slangen (als je tenminste goed ontlucht hebt).
Maar zodra je de motor start, gaat de vacuüm je pedaal omlaag trekken. moet je dus dieper trappen. Maar dan zitten de remmen er redelijk snel op.
Maar moet je hem eens laten blokkeren, zodat de ABS in werking treed! dan wordt hij pas hard!

Kortom, ik heb het idee dat het systeem wel sneller reageert.
Door Foeglass
Jochem schreef:ziet er mooi uit!

qua goodridge: ik had hetzelfde. Dat komt door de ABS. Moet je eens met de motor uit je pedaal oppompen: dan wordt die wel keihard! Dat is echt wel harder dan met de oude slangen (als je tenminste goed ontlucht hebt).
Maar zodra je de motor start, gaat de vacuüm je pedaal omlaag trekken. moet je dus dieper trappen. Maar dan zitten de remmen er redelijk snel op.
Maar moet je hem eens laten blokkeren, zodat de ABS in werking treed! dan wordt hij pas hard!

Kortom, ik heb het idee dat het systeem wel sneller reageert.
dank je wel. het rempedaal heb ik zo nog niet geprobeert, zal het eens doen..
Door diekale
Goed bezig geweest ;)