Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
Staat er niet bij (of hebben ze niet uitgelegd) waarom het afkeur was?

Daarbij E keur wil niet alles zeggen he..
Door Coen Smulders
dat kan niet, die lichten moeten goed zijn. je voert de juiste kleur en alles, dus ze mogen dat als het goed is niet afkeuren.
Door sannejildou
de orginele achterlichten zaten al in de kofferbak omdat ervoor was gewaarschuwd dus met die is hij wel goedgekeurd maar vond vreemd waarom die eerst werd afgekeurd. miss dat iemand hier een reden kon geven.
Door Coen Smulders
het was idd wel slim geweest om dat die kerel even te vragen :D:D:D
Door Northpole
hoogstwaarschijnlijk vond meneer dekeurmeester de klicht opbrengst niet goed...
een nadeel van ledjes is dat als je onder een bepaalde hoek staat dat het lijkt alsof het mider licht geeft... ik had hem gewezen op dat feit en dat ie maar nog een keer goed moet gaan staan... enfin je auto is al goed gekeurd dus veel zin heeft het niet... maar vragen kan altijd... ik durf te wedden dat de afkeur door de kijkhoek is bepaald... heb dit ook een keer gehad met mijn auto meneer vondt de kleur niet goed, toen heb ik hem de orginele verpakking gegeven en direct goed gekeurd...
Door FabianGTI
:roll: Vreemd.... de golf 3 van mijn buurjongen is met exact dezelfde lichten gewoon goedgekeurt
Door dennissvr6
hebben ze wel een reflector anders willen ze daar ook welleens moeilijk over doen (is wel simpel op te lossen door er een losse reflectors op te plakken maar toch)
Door FabianGTI
Als je goed kijkt zit er in t midden van die lichten een reflector, dat ronde ding :wink:
Door dennissvr6
o ja banghead.gif ,ben nog niet helemaal wakker denk ik :?
Door Bernardo
Deze zogenaamde apk keurmeester wou gewoon moeilijk doen en waarschijnlijk jaloers op je mooie auto. Ik heb dit voorgelegd aan mijn buurman die is ook een apk keurmeester en hij moest er om lachen. Als er een steekproef zou zijn dan zou deze beste man een aantekening krijgen.