Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Kevz
hey ik wil r32 stoelen en dash in me vr hebben aangezien mijn dash er nu toch uit ligt, en me leer (vind ik) niet meer op zen mooist is, dacht ik ga is kijken om hem helemaal aan te pakken... is dit mogenlijk of is er een heleboel (vak) werk voor nodig??
Door Northpole
nou ligt eraan hoe handig je bent... het dash moet op maat worden gesneden, de dashboard balk(de steun dus) moet overgezet worden( laswerk ) en de kachel moet van het zelfde model zijn waar het dash uitkomt...daarvan moet je de luchtuitgangen pasmaken.... wat betreft de tellerunits daarvoor zijn er converter kabels te verkrijgen met tellerunit etc... tevens moet je rekening houden met de flotter aansluiting van de tank want die is andersom geschakeld....
vergeet niet de middentunnel ook mee te nemen en de kappen om de handrem....

wat betreft de airbag systemen kan ik heel kort zijn die moet je ook van hetzelfde model gebruiken incl. de computer.....

de stoelen hebben wat aanpassingen nodig waarbij er wat geslepen en gelast moet worden

de deurpanelen is een ander verhaal daarbij moet je een hoop aanpassen en achter inkorten
maar is wel te doen met engelen geduld en gezond verstand.

maar of het veel werk is? ja dus...
moeilijk nou nee dat ook weer niet maar wel een lastig klusje en best wel kostbare aanpassing(stoelen alleen al doen dik 2500 en dat is wel met deurpanelen trouwens). Een goede search op internet naar een how-to-do zal voldoende extra informatie geven zodat je eigenlijk alle problemen die je tegen kan komen van te voren al kan lezen en wat je er eventueel nieuw bij moet kopen ( de meeste geven zelfs de onderdeelnummers aan wel zo makkelijk)

hoop dat je hier wat aan hebt :)
Door Kevz
hier heb ik zeker wat aan weet gelijk waar ik aan toe ben....

heb ook ff gezocht op het internet maja das niet mijn sterkste kant en heb dus weinig tot nix kunnen vinden... maar het is in ieder geval geen klus voor mij alleen daar ben ik wel uit.

iemand zin om te helpen? :P

bedankt
Door vw-richie
voor het stoelen verhaal is een aanpassing nodig daar kun je info vinden op http://www.vwforum.nl
onder het werkplaats link zit een topic met fotos daarover