Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door mikeyVR6
zo ongeveer 2 weken geleden ff een xenon setje gekocht wilde dat al graag hebben omdat ik het wel erg mooi vindt

zit internationaal op de vrachtwagen en een paar van mijn collega`s die hebben het sinds kort in de vrachtwagen en vroeg aan hun hoe het hun beviel dat zenon en met name als het donker is

ze ware hier vol lof over en met name met de mist is het erg lekker vertlede ze mij

nu is mijn vriendin wat oncker als het donker is als ze moet rijden en heb ik toen een setje pilot xenon 6000k aangeschaft en hiermee zit ze een stuk lekkerder achter het stuur als ze in het donker moet rijden

en 1 ding is cker het ziet er erg netjes uit en geeft echt een berg meer licht

heb ff wat foto`s geprobeerd te maken maar dat valt niet mee ga er zo als het wat donkerder is nog ff een paar maken maar hier alvast een idee

Afbeelding
ook ff natuurlijk een setje witte PIAA led stadsverlichting

Afbeelding
Pilot 6000k net opgestart dus worden nog iets witter
Door basdohc
super licht he ik zelf rij met 8000k man wat een berg licht wil niet meer zonder :lol:
Door mikeyVR6
idd wou dat ik het eerder had gedaan echt super
Door Kevz
mikeyVR6 schreef:idd wou dat ik het eerder had gedaan echt super
preciez dat dacht ik toen ik mijn setje erin had gezet :)

netjes hoor
Door Coen Smulders
ziet er sjiek uit..... als het goed is komt de mijne er dit weekend nog in.
Door Nooytjuhvr6
heb zelf ook sinds een maandje 8000k.

had t ook al in men 1st mk3.. maar zag het er nog mooier uit vanwege de r32 look koplampen erin. omdat daar zon xenon projector in zat.. helaas verkocht omdat ik dacht dat ik geen mk3 meer zou kope :cry:

greetzz
Door MATT
ik heb het er ook sinds 2 weken in het geeft echt duidelijk beter en meer licht
Door jerryvr6
ik heb ook 8000k erin gebouwd, het is een klusje van niks en je heb echt een berg meer licht en het is nog mooi ook.
Door Wesley
ik heb het al 1,5jaar ofzo,
en geloof me.. als je er 1maal aan gewend ben wil je nooit anders meer..

als je keertje in 1 rijdt zonder xenon dan zou je echt willen dat die ook xenon had..