Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
VWDreamer schreef:Ik zou ook nog heel graag blauwe ledverlichting willen hebben ;) Heb wel climatronic.

wat kost dit? ;)

Klokken haal ik hiervandaan: http://www.custom-tuning.nl/index.php?p ... t&Itemid=3. aangezien jochem veel last had van het licht denk ik dat het bij deze veel minder is. lijkt namelijk erg veel op de klokken van de golf 4.

heeft iemand trouwens ook een idee of het mogelijk is om de naalden van de klokken te veranderen in die lichtgevende van de golf 4? ben namelijk zoals misschien al wel duidelijk was erg fan van de golf 4 klokken ;)

Grtz
Dan zou ik een golf 4 tellereenheid kopen met een verloop kabel erbij voor in te bouwen in je golf 3.
Want het ombouwen met wijzers van een golf 4 is een pokke karwei en het is zeer moeilijk los aan de golf 4 wijzers te komen!
maar het is wel te doen ik zou er echter ook niet aan beginnen gewoon dan gaan voor de golf 4 klokkenwinkel alleen de inbouw in een golf 3 dash is andere koek zit nooit in 1 keer netjes tenzij je goed kan polyesteren :mrgreen:
Je kan ook met fluoriserende verf werken en dat ziet er ook netjes uit:
Afbeelding

Wil je meer weten Pb me maar, check mn voorstel topic voor meer foto's ;)
moah vind ik niet mooi dan kan je ook een buisje kopen en die onder je dash plakken

is dat nou moelijk om een golf 4 dash in een golf 3 te bouwen en past dat in 1 keer met verloop of moet je de hele rommel solderen enz enz
jacobus schreef:moah vind ik niet mooi dan kan je ook een buisje kopen en die onder je dash plakken
Waar doel je hiermee op? Snap m niet
jacobus schreef:ja dacht ik al en de rest is dat wel te doen dan
zolang je wonderen kan verrichten met polyesther wel ja zoals ik al zei want de vorm van de klokken winkel is dermate anders dat je de hele boel aan moet passen of een compleet golf 4 dashboard met alle toebehoren moet inbouwen.... dwz alles wat je oog ziet van het dashboard... je kan je kachelunit gewoon gebruiken maar de slangen moeten verlegd worden en dat eld ook voor de reeds aanwezige kabelbomen ...
Northpole schreef:
jacobus schreef:ja dacht ik al en de rest is dat wel te doen dan
zolang je wonderen kan verrichten met polyesther wel ja zoals ik al zei want de vorm van de klokken winkel is dermate anders dat je de hele boel aan moet passen of een compleet golf 4 dashboard met alle toebehoren moet inbouwen.... dwz alles wat je oog ziet van het dashboard... je kan je kachelunit gewoon gebruiken maar de slangen moeten verlegd worden en dat eld ook voor de reeds aanwezige kabelbomen ...
proberen misschien maar wonderen neh :wink:

dat het zo moeilijk was wist ik ook niet hoor ik heb er ook wel even aangedacht maar ik hou het toch eerst mooi bij mijn super groene verlichting :mrgreen: bijna mosgroen :roll:
Tja, een simpel buisje kan ook.

Maar als je t zo wil hebben dat t standaard ook zo kan zijn uitgebracht dan moet je er wat meer voor doen.
Mijn stijl is alles zo VAG standaard mogelijk te laten maar dan updated!
Daarom heb ik alles netjes omgebouwd naar blauw en ziet het er nog steeds zo uit als standaard.
Maar dan net wat beter ;)
en het ziet er gewoon gruwelijk mooi uit ik kan het weten want marcel heeft het voor mij gedaan en iedere keer als ik in een standaard vr6 stap denk ik weer hey wat is dat groen toch lelijk :mrgreen: behalve de kleur van me auto :D
ik heb nu alles in het rood liggen. Ga ik ook nog een keertje plaatsen... ik vond blauw te fel... rood is meer contrast ...
m'n pa's A4 heeft alles in rood en dat is best wel rustig..
Tellers wel extra UV blauw dan, dacht ik... zodat de wijzers goed opvallen.

maar ja, nu zat ik ook weer te twijfelen over bijvoorbeeld paars...

moeilijk! ;)
Zoals ik al zei ik wil dit wel doen tussen mn studie en werk door,
Stuur me maar een Pb als je meer wil weten.

@jochem, ik heb t laatst bij mij ook weer aangepast.
Ik vond de MFA en de schakelaars te fel.
Maar dit heb ik opgelost en nu is t resultaat super!
Klopt, heb ik ook.
Ik had eerst blauwe smd leds geplaatst maar vond t fel
Nu heb ik de smd vervangen voor 3mm leds en dat ziet er veel beter uit!
Je zal t wel zien als ik je tref op een meeting ;)
ik heb de verwarming en alles wat daarmee te maken heeft de raam knopjes en spiegel verstelling rood, mijn teller blauw mijn pook blauw en boven mijn pedalen en de voeten van mijn meerijder blauwe neon (achter de achteruitverwarmings knop weg zodat die ook alleen maar aangaat als ik mijn lamp aan zet :) ) instap lamp ook blauw leeslampje vel wit en de achterste leeslampjes blauw want das gezellig voor als je achterin zit :P alleen de achterbakverlichting is nog origineel :D
maar ik ben gewoon naar de plaatselijke dealer geweest en gevraagt of hij een tekening met code's en toebehoren wou geven (voor alle electronica ) dus ik kreeg 7 a 4 tjes van hem en vervolgens heb ik bij de brezan alles in die type laten bestellen ;)
(wel aangeven welke je in watvoor kleur wil hebben natuurlijk :P )
(gezien ik een maatje heb die bij de brezan werkt kreeg ik nog 40% korting ook :P )
dan hoef je alleen maar lampjes om te wisselen... en ik heb nog niks geen problemen 8)
alleen die verwarmings knoppen heeft de dealer me een handje geholpen ;)