Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door MartijnVE
Hallo iedereen,
Ik heb sinds 2 maanden geleden mijn Polo (2010) de deur uitgetrapt voor een Golf 7 uit 2013. Ik ben nog niet helemaal thuis in het aanpassen van de auto en wat nou precies goede merken zijn.
Ik vind het leuk om nieuwe velgen, achterlichten en andere makkelijk vervangbare onderdelen te laten vervangen maar nu wil ik eigenlijk een andere uitlaat, het liefst een mooie goede sportuitlaat. De standaard uitlaat klinkt niet zo sportief, en ik hoor het liefst een mooi (niet te hard!) geluid van een goede sportuitlaat.

Het betreft een Golf 7 TSI uit 2013.
- 90KW TSI
- Dubbele uitlaat
- 1.4
- 1395cc
- 3deurs

Heeft iemand suggesties of tips?

Alvast bedankt!
Door PaulusB
Ik heb zelf goede ervaringen met friedrich motorsport RVS uitlaten mooie systemen voor niet al te veel geld. En veel mogelijkheden.

Zoek maar is op google - friedrich motorsport golf 7 1.2 tsi - dan video's

Vaak wel bestellen in Duitsland en zelf of elders laten Monteren.

Zoek je een goede in Nederland zou ik is gaan praten met http://www.jmtuning.nl/
Door MartijnVE
Super! Dat ga ik eens doen! Ik zat zelf te denken aan een Ulter Sport Einddemper voor een 1.4 tsi. Enige ervaring hiermee toevallig? Deze zijn ook maar 280,-
Door PaulusB
Ken het niet maar zie dat het door autostyle verkocht wordt. Bij budget uitlaten moet je ook altijd vragen of het binnenwerk ook van RVS is.