Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Ik heb onlangs een setje BBS imitatie wielen gekocht in de maten 7,5 en 8,5 17 inch ET35.

Met een spacer van 5mm erbij, anders zouden ze tegen de remklauw aankomen. Dit is ook het geval, maar ga het niet redden met 5mm, want ze komen dan nog steeds tegen de klauw aan.

8mm of 10mm moet de oplossing zijn, maar gaat dat nog passen? Dan komen ze op ET27 of ET 25 uit. De VR6 is verlaagd d.m.v. een schroefset zonder wielkastaanpassingen.

Ik hoor graag van jullie!
Inmiddels de velgen gemonteerd.

Op de vooras 13mm spoorverbreder, dus ET 22 nu. Slijt niet aan valt mooi gelijk met de wielkast. Achter een spoorverbreder van 3mm i.v.m. aanlopen tegen de stelring van de schroefset. Maar met 2 volwassenen en 2 kinderen achterin slijt ie achter iets aan met een diepe knik.
Je bent dus gewoon te dik. :lol:

Het schoefset zal wel een stuk stugger zijn als het onderstel wat jij nu hebt oid.
7,5J ET35 met 205/40/17 bandjes schuurde bij m'n moeders auto ook bij drempels. achter de veren vervangen voor nieuwe en de 'hulpveren' (schuimblokken) vervangen. nergens meer last van. :)
Ja, zo lust ik er nog wel eentje.Blokje hout lost het probleem ook op, veert alleen beroerd. Ik heb bovendien 8 inch brede velgen, J geeft de vorm van de velghoorn aan, Klugscheißer. Is je moeder lichter dan ik dan, ik weeg slechts 100 kilo #-o