Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door jacobus
Ik was afgelopen zaterdag even bij beekman demontage en daar stond een tamelijk lege vr6 colorline
had ik nog nooit gezien zoveel opties waaronder standkachel en veel meer meuk.

Nu lag er nog een gebruiken aanwijzing in van een auto telefoon

Ja hoor cobie heeft weer wat gevonden om te zoeken maar gek genoeg vind ik er helemaal niks van het is toch origineel fabriek af geleverd.

Heeft iemand hier nog en wat info van dit gebeuren en waar ik het kan kopen :lol:
Door johnVW
jacobus schreef:Ik was afgelopen zaterdag even bij beekman demontage en daar stond een tamelijk lege vr6 colorline
had ik nog nooit gezien zoveel opties waaronder standkachel en veel meer meuk.

Nu lag er nog een gebruiken aanwijzing in van een auto telefoon

Ja hoor cobie heeft weer wat gevonden om te zoeken maar gek genoeg vind ik er helemaal niks van het is toch origineel fabriek af geleverd.

Heeft iemand hier nog en wat info van dit gebeuren en waar ik het kan kopen :lol:
Hahaha ouwe onderdelenjutter :mrgreen: :mrgreen:
Zal is rond kijken of ik wat kan vinden erover
Door johnVW
Audi heeft ook een autofoon

maar over een standaard VW fone of VAG fone kan ik zeer weinig over vinden in Nederland miss is hij net in de periode uitgebracht dat de handsfree verplicht werd of alleen in Duitsland
Bijlagen
$_84.JPG
$_84.JPG (25.01 KiB) 1601 keer bekeken
Door tempel
Standkachel is bere interessant, was het ding ook nog functioneel?
Autotelefoon heeft ook nog in mijn auto gezeten, boekje en gaatjes vormen het bewijs.
Is uit de prehistorie :lol: Heeft niks met handsfree te maken, daar waren ze toen nog niet mee bezig.
Door jacobus
Je weet het he gaat mij om de heb haha
Heb ook een boekje maar nergens wat van te vinden
IMG_4691.jpg
IMG_4691.jpg (2.17 MiB) 1538 keer bekeken
IMG_4692.jpg
IMG_4692.jpg (2.44 MiB) 1538 keer bekeken