Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door hijenik
Wij hebben een vr6 met golf 4 dashboard alleen dit is beroerd ingebouwd.
De rechter deur werkt niets electrich bijvoorbeeld.
het zit ook niet strak in zeg maar.
Ik (de vader) zegt deruit met die troep,maar zoon en eigenaar wilt hem opknappen.
mist dus electra voor radio en groot licht.
auto is hier volgens mij bekend was van Michal volkswagen.
grijs met zwart dak.
Door johnVW
alles loshalen en volgens schema weer inbouwen dikke kans dar alle draadjes verneukt zijn of je knalt er weer een golf 3 bord in
Door klamath
idd.. als ze het dashboard zelf er al van een afstand in gegooid hebben, durf ik wel een gokje te wagen hoe het elektrisch uit ziet. :roll:iig serieus overwegen om er weer netjes een mk3 dash in te bouwen. als de auto netjes is, is dat de moeite wel waard denk ik. plus dat alle kabelbomen etc wel makkelijk te vinden zijn om het zaakje weer goed op te bouwen.
Door hijenik
oep,s sorry beetje late reactie maar durf er eigenlijk niet aan te beginnen.
Denk zelf beter iemand naar laten kijken die er meer verstand verstand van heeft, elektro is niet mijn ding.
Zelf de bedrading van ruitenwissertankje is weg !!!! fijn voor apk.
Groot licht zit er ook niet meer in ???.
Maar de rest van de auto, eerste lak enz is in heel goede staat.
Door johnVW
hijenik schreef:oep,s sorry beetje late reactie maar durf er eigenlijk niet aan te beginnen.
Denk zelf beter iemand naar laten kijken die er meer verstand verstand van heeft, elektro is niet mijn ding.
Zelf de bedrading van ruitenwissertankje is weg !!!! fijn voor apk.
Groot licht zit er ook niet meer in ???.
Maar de rest van de auto, eerste lak enz is in heel goede staat.

oke ja idd dan zou ik toch maar is naar iemand opzoek gaan voor de apk is het nodig maar vergeet je eigen veiligheid niet dat is ff het belangrijkste