Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door darkspyder
beste leden.

ik weet niet of dit in de juiste sectie staat zo niet verplaats het maar.

maar wat vinden jullie van een mk4 r32 bodykit en uitlaat op een mk3 vr6

let me know lijkt mij wel tof staan maar aangezien ik zelf rijdt en er niet tegen aan kijk wil ik weten wat buitenstaanders er van denken die langs rijden of fietsen
Door Jochem
golf4 r32 uitlaat krijg je niet op een golf 3. Heel anders opgebouwd.

Qua bodytkit: Werkt alleen als je het heel goed doet of laat doen. Bodykit monteren is vakwerk, en als het niet helemaal netjes gebeurt, ziet het er niet uit.
Door darkspyder
Jochem schreef:golf4 r32 uitlaat krijg je niet op een golf 3. Heel anders opgebouwd.

Qua bodytkit: Werkt alleen als je het heel goed doet of laat doen. Bodykit monteren is vakwerk, en als het niet helemaal netjes gebeurt, ziet het er niet uit.

bodykit laat ik sowieso monteren en spuiten.
ik had nog wel een bedrijf gevonden die uitlaatsysteem op maat maakt v.a 675 dubbelen dempers v.a katalysator mischien dat hun wat kunnen maken
Door B4N44N
Ik zou em lekker origineel laten :)
Voor het geld wat je er voor uitgeeft kun je ook kijken naar een setje Rotiform:)
Of iets langer sparen en er een compressor op monteren :D
Vindt persoonlijk het bodykit gebeuren wel een beetje gedaan. OEM+ is the way to go :D
Smaken verschillen uiteraard, als je toch beslist voor een kitje te gaan zou ik idd wat Jochem zegt, netjes laten doen
Door johnVW
darkspyder schreef:beste leden.

ik weet niet of dit in de juiste sectie staat zo niet verplaats het maar.

maar wat vinden jullie van een mk4 r32 bodykit en uitlaat op een mk3 vr6

let me know lijkt mij wel tof staan maar aangezien ik zelf rijdt en er niet tegen aan kijk wil ik weten wat buitenstaanders er van denken die langs rijden of fietsen

OEM aanpassen (( kunstoflassen )) dan zijn de golfies veeeel bruter tupperware is soms wel mooi maar niet origineel :)
Door johnVW
Maar smaken verschillen natuurlijk
Gelukkig
Door darkspyder
B4N44N schreef:Ik zou em lekker origineel laten :)
Voor het geld wat je er voor uitgeeft kun je ook kijken naar een setje Rotiform:)
Of iets langer sparen en er een compressor op monteren :D
Vindt persoonlijk het bodykit gebeuren wel een beetje gedaan. OEM+ is the way to go :D
Smaken verschillen uiteraard, als je toch beslist voor een kitje te gaan zou ik idd wat Jochem zegt, netjes laten doen

orgineel is ie al niet meer zitten al bumpers en sideskirts onder maar die zaan net zo laag als een lamborghini dus bij elke verkeers drempel weet je het wel.

rotiform velgen bedoel je neem ik aan?

en een compressor moet ik wel heel lang door sparen gaat ong. 6000 kosten of bedoelde jij wat anders?
Door tempel
German style, brede 15 inch en laag. Gaat helaas niet, kom ik er niet uit :lol:
Door darkspyder
of clean style vind ik ook wel mooi maar wat is nu de precieze definitie van een clean style bodykit want ik zie zoveel veel verschillende
Door johnVW
Dit vind ik wel Clean :)
Bijlagen
Foto=I44NUNXB.jpg
Foto=I44NUNXB.jpg (62.84 KiB) 3935 keer bekeken
Golf3ZwartVoorkantklein.jpg
Golf3ZwartVoorkantklein.jpg (51.25 KiB) 3935 keer bekeken
Door darkspyder
die ziet er zeker clean uit:) mmar de bedoeling van clean is toch zo min mogelijk poes pas dus zo standaart mogelijk houden alleen de motor tunen ?
Door tempel
darkspyder schreef:die ziet er zeker clean uit:) mmar de bedoeling van clean is toch zo min mogelijk poes pas dus zo standaart mogelijk houden alleen de motor tunen ?
clean style Mk3.jpg
clean style Mk3.jpg (88.86 KiB) 3915 keer bekeken
Je hebt helemaal gelijk, niet van die rare spiegels en bumpers :lol:
Door johnVW
hahaha idd was maar een voorbeeld

maar doelde meer op de bumpers helemaal strak
Door klamath
johnVW schreef:Dit vind ik wel Clean :)

Die blauwe ziet er leuk uit, tot je er eens mee gaat rijden. :shock: die motor heeft geen lang leven zonder luchtfilters. :shock: niet echt 'clean' zeg maar #-o