Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door vr6juh
Ik zoek voor mijn R32 een adres waar ik van die blinde handgrepen kan laten monteren. Zodat je dus geen slot ziet zitten in je handgreep.
Door Falcosxm
Als ik me niet vergis: Golf 4 R32?
op de sloop. achter deuren zelfde handgreep. Omzetten naar voorn. alleen kleur is lastig. spuiten??
min punt lege accu automatische ontgredeling niet werken, best wel lastig zonder sleutel gat [-X
Door vr6juh
Oke. Dus die van een golf 4 kan ik gewoon op me 5 zetten?? Moet ze idd laten spuiten dan. Zit er aan te denken om
Het te nemen. Word weer iets moeilijker dan voor die tering dieven
Door Falcosxm
Ok je hebt dus Golf mk5
dan idd een Mk5 achter deur handgreep. ze zien er hetzelfde uit. gewoon omzetten.
tenminste is het proberen waard.
laat ons ook weten hoe dat is gegaan
Door johnVW
vr6juh schreef:Oke. Dus die van een golf 4 kan ik gewoon op me 5 zetten?? Moet ze idd laten spuiten dan. Zit er aan te denken om

ik heb de golf binnen 3 sec open ook zonder sleutelgat als je echt wilt dat die klere leiers er niet in kunnen moet je in je deur boven je slot een plaatje monteren
Door Falcosxm
johnVW schreef:
vr6juh schreef:Oke. Dus die van een golf 4 kan ik gewoon op me 5 zetten?? Moet ze idd laten spuiten dan. Zit er aan te denken om

ik heb de golf binnen 3 sec open ook zonder sleutelgat als je echt wilt dat die klere leiers er niet in kunnen moet je in je deur boven je slot een plaatje monteren

Zou het alleen doen voor de show.
Dieven hebben immers de sleutel niet dus dat sleutel gat is voor JohnVW niets wat hem tegen zou houden
Door johnVW
Falcosxm schreef:
johnVW schreef:

Dieven hebben immers de sleutel niet dus dat sleutel gat is voor JohnVW niets wat hem tegen zou houden

ik heb op de autosloperij gewerkt heb alle truckjes geleerd die nodig waren
Door johnVW
Falcosxm schreef:
johnVW schreef:

wat bedoelde je met niets wat JohnVW zal tegen houden?
Door vr6juh
Hoe bedoel je dat John?? Een plaatje boven je slot monteren?? Is er niet iets waardoor je stroom ofso word afgesloten wanneer je de auto op slot doet. En dat er enkel weer stroom op komt zodra je de auto van slot haalt?
Door johnVW
dat is een omgebogen plaat ( volgens mij zo te koop) dan kunnen ze je wagen niet open flipperen
Door johnVW
wat ook kan is als je bang bent dat ze je hele auto stelen kan je altijd een schakelslot nemen dat is een slot in de versnellingspook
bij de garage hier hebben ze er boekjes van
Door johnVW
ga ik ff nakijken voor je ik haal wel even zoon boekje :)
Door johnVW
Mario schreef:
johnVW schreef:wat ook kan is als je bang bent dat ze je hele auto stelen kan je altijd een schakelslot nemen dat is een slot in de versnellingspook
bij de garage hier hebben ze er boekjes van
http://www.versnellingspookslot.nl/

Die bedoel ik idd =D> =D> thanx. Als ik hun moet geloven word het onmogelijk om hem te jatten. Ja of je moet een halve dag de tijd nemen hahaha

Maar was vandaag weer op het nieuws. Dat vw golf het meest word gejat 21 duizend x ofzo
Goed beveiligen die handel :D
Door vr6juh
Oke dan. Nou dan ga ik maar is ff spieken en offerte aanvragen. Is ff kijken hoeveel zo geintje zal kosten tegen diefstal :? Dat we zelfs daar rekening mee moeten houden!!. Grrr
Door Mario
Dit systeem is afdoende om dat gespuis bij jouw auto weg te houden. Maar hier zit inderdaad wel een kostenplaatje aan vast. Maar is altijd goedkoper dan total loss gereden worden door dat gespuis. Dat kost uiteindelijk veel meer. :lol: