Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Hee

Ik heb sinds gisteren 16 inch velgen voor mijn golf met de bedoeling ze op te knapen! Maar welke banden maat is het mooist? Ik heb nu 205 55 en vind deze banden een beetje aan de grote kant! En iedereen zegt dat de velgen zouden aanlopen aan de binnenkant van mijn wielkasten evenals de remklauwen voor maar vreemd genoeg helemaal geen last van! Iemand nog idee om de poedercoating er makkelijke af te krijgen? Iemand suggesties?

Mvg
Thanks tempel!

Maar nu de poedercoating nog ik lees hier en daar graffitiverwijderaar van hg?
Werkt dit wel? Want de velgen hebben in de loop der jaren corrosie opgelopen en hier en niet de orginele lak meer! Zeg maar half kaal. En schuren of afbijt ben ik in 2014 nog bezig!
Zou dan eerder glasparelstralen. die gaan er minder ver in als de korrels die ze bij zandstralen gebruiken. Maar idd, dat is bij uitstek de makkelijkste manier.
Hee

Ja maar ik was van plan om ze zelf te spuiten. Maar ik denk toch dat ik ze weg breng naar de coater! Iemand een adres in de omgeving gieten? Even als voor bandjes? Want de huidige velgen zijn volgems mij lek. Elke maand moet er weer een bar bij bij 1 wiel. Terwijl er een zgan band om zit en nieuw vetiel.
dat een wiel leeg loopt komt wel vaak voor... is de velg niet netjes schoon gemaakt voor de montage van de nieuwe band. (word de tijd niet voor genomen. )
Of de velg is gaan oxideren op dat vlak uiteraard, maar dat ben ik verder nog niet tegen gekomen.

Heb zelf m'n wielen bij wheelcare in 't plaatse Zeeland laten doen. ben er dik tevreden over. was ook vrij goedkoop klaar, gezien ik alle 4 velgen moest laten richten, oplassen en adraaien, en dan nog stralen en poedercoaten.
iig top werk geleverd daar.
Hee

Ik heb in de buurt gekeken maar novayec leek zei rondt de 100 euro in Winschoten zit 1 vroeg 70 voor 1 hart! En in hoogeveen nog geen gehoor! Ow ja de genoemde prijzen zijn per stuk! Haha

Maar heeft er iemand ook niet hier op het forum in de regio gieten die ken zandstralen?

Mvg