Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Ik wil een Corrado bumper aan laten passen, en zoek hiervoor een goede kunststoflasser in het oosten van het land (in de buurt van Enschede oid zou mooi zijn.)
Ik wil de uitlaat uitsparing bij een bumper aan laten passen, zodat een dubbelle Sebring pijp er mooi in valt. (is nu een met decoupeerzaag uitgebreid gat, da's jammer.)
Kan je het zelf niet proberen ? Ik ga het ook nog doen met me achterbumper, stukje van het sleepoog ( Us bumper ) in een Vr6 bumper lassen.

Heb het tijdens me opleiding ook één keer gedaan en dat ging redelijk makkelijk. Je kunt het heel makkelijk bijwerken elke keer.
Als je een oude bumper heb waar je het uithaalt is het helemaal ideaal ! Dan kan je het daarop mooi eerst proberen & wat stroken eruit snijden om mee te lassen.
Hmm.. moet idd ergens een soldeerbout hebben liggen emt van dat sort tipjes.. Misschien ook wel mooi om zelf te maken. nadietijd misschien weer iets er bij om earns trots op te zijn ipv alleen onderdelen aan elkaar bouten die ervoor gemaakt zijn. :lol:

Ik zit er nml aan te denken om een mooie achterbumper voor m'n pa's Corrado te maken. grote uitsparing voor de uitlaat, en dan een orig demontabele trekhaak er bij in. :) Lekker uniek.