Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Hallo,

Ik heb een setje smoke led achterlichten via Marktplaats aan geschaft voor mijn Golf 5 TDI uit 2007.

Nu hebben we vanavond de lampen gemonteerd en aangesloten, enkel werken deze niet naar behoren.
De leds van de dagrijverlichting branden voor de helft qua velheid. Als je remt worden deze veller. Naar mijn weten moeten de remlichten op andere leds gaan branden.
En de knipperlichten werken niet ( soms knipperen de achterlichten ).
Ook zitten er kastjes aan, welke voor mij onbekend zijn waar ze voor dienen.

Display in de auto geeft aan dat de achterlichten niet / niet goed werken.

Wie kan mij uitleg en of een oplossing geven?

Groet,

Melvin
IMG-20180125-WA0015.jpeg
IMG-20180125-WA0015.jpeg (698.84 KiB) 1338 keer bekeken
20180125_200339.jpg
20180125_200339.jpg (4.12 MiB) 1338 keer bekeken
Lijk op Chinese imitatie achterlichten met weerstanden om foutmeldingen op de boordcomputer te voorkomen. Er zit veel kwaliteits verschil in imitatie lampen. Sonar en depo staan niet zo goed aangeschreven tov inpro bijvoorbeeld kun je ergens een merkje terug vinden?

Zijn ze 2e hands?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Meldingen in display kan een teken zijn dat de lampen idd niet meer goed zijn of de canbus weerstanden werken niet meer goed. Dagrij verlichting weet ik niet precies wat je bedoelt aan de voorkant van de auto orgineel of aftermarket?

Je kunt kijken of er in de lampen slechte contacten zitten kwa bedrading. Maar de vraag is het de moeite waard om dit soort lampen te monteren in je auto en mogelijk kortsluiting etc man veroorzaken door slechte bouw kwaliteit.