Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
ik heb zaterdag een powersprint demper gemonteerd onder mn vr6 het type met 1 pijp
maar nu hoor je de demper haast niet hiervoor zat er een remus onder die hoorde je heel goed
maar dus verkocht omdat die nichten met de zwarte pet weer moeilijk gingen doen.
nu heb ik er de orginele kat onder zitten een rechte pijp tussendemper vervanger en dan de powersprint
moet ik om hem echt dat mooie diepe geluid te laten geven nou een kat vervanger tussen zetten of komt dat nog als hij wat meer door is geblazen?
als luchtfilter heb ik er een k&n op zitten.

ik wil hem zo als deze laten klinken

http://youtu.be/IFI3CzYeaXI
als je einddemper nieuw is moet ie nog een beetje inbranden ..... dan klinkt ie bijna zoals in het filmpje ... de sport eindempers zijn van het type absorbtie... gevuld met staal en glaswol, na een tijdje brand de laag glaswol in en geeft het een diepere sound... of je neemt de 6 effe mee naar duitsland en trapt 'm op z'n staart als je niet lang kan wachten

wil je het echt hebben zoals in het filmpje zal je nog een spaghetti uitlaat spruitstuk erbij hebben .... let op hiermee want dan is ie erg erg erg aanwezig ;) ( net zoals in het filmpje )

ps kat laten zitten anders als je ooit in een grote controle gecheckt wordt heb je de kans dat je een zware boete krijgt + het feit dat je naar huis mag lopen totdat je de boete betaalt hebt en je de wagen met een ambulance ophaalt.
Laatst gewijzigd door Northpole op 21 nov 2011, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
ok dan laat ik hem er onder zitten en gaat wel even flink blazen met mn 6 :D
het lijkt laatste tijd wel of ze alleen maar mk3 s moetten hebben en aan de kant zetten :?
in plaats dat ze eens wat nuttig werk gaan doen maar goed de schatkist is leeg
en dan gaan ze voor elk nutteloos dingetje een bon schrijven helden dat het zijn.