Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door JoJovr6
Hoor ik het nou goed, vr6 menigte roept om JOCHEM?

" JOCHEM JOCHEM JOCHEM " .
Door v-power84
Jochem schreef:als ik nog mod was [-X

Ik vind dit een goede discussie...zolang niemand elkaar persoonlijk gaat aanvallen of uitschelden is er toch niks aan de hand? Een discussie gaat altijd met weerwoorden met verschillende meningen, theorieën en praktijkervaringen.
Het enige wat dan niet hoeft is iemand toch (herhaaldelijk) proberen over te halen tot een bepaalde "waarheid"(of eigen ervaring of theorie) als de ander er niet voor openstaat.
Door Jochem
Het punt van discussie lijkt al lang voorbij... Nu lijkt het schreeuwen om het hardsts.

Discussie is meer van
persoon 1: "ik vind [statement], omdat [punt 1], [punt 2], etc."
persoon 2: "Ik ben het niet met [punt 2] eens, omdat [reden 1]"
persoon 1: "Ok, zo had ik het niet bekeken. Maar als je nou [tegenargument] leest in [bron 1]"
persoon 2: "Ja, daar heb je ook een punt. Helaas is [bron 1] op een aantal punten incorrect. Het is ook slechts een individueel geschreven artikel, geen wetenschappelijke publicatie. Als je [reden 2] er bijvoorbeeld bij betrekt, dan zie je dat [tegenargument] niet klopt."
persoon 1: "Ok, bedankt voor de informatie, laten we het nu weer gaan hebben over [onderwerp van topic]".

En dit kan best over de PB plaatsvinden.

ontopic:
ik zou ook best een uitdraai willen, maar 100 euro voor zoiets vind ik belachelijk.
Door vr6_liefhebber
even on-topic:

ik had nog een uitdraai van mijn 325i e36 1992 helemaal origineel ergens liggen. ik zal deze binnenkort eens inscannen en posten. misschien leuk vergelijkingsmateriaal met de vr6.
Door JoJovr6
idd, zo kun je de sterke punten en zwakke punten van de wagens vergelijken :mrgreen:
Door IVR6
Zijn er ook plaatsen in Noord Brabant waar je op de testbank kan? En wat zijn de kosten ong?
Excuses als ik er perongeluk overheen gelezen heb.
Door Mars
Mooie uitdraai, de curve is bijna hetzelfde als origineel! =D>