Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door pimS
downpipe ziet er ook nogal dunnetjes uit.

Ik zou C2motorsports software halen stage 2 versie voor 440cc injectoren(42#)
is +400pk op de wielen mee te halen.
Door benjamin
nieuwe veren en laten honen is niet het probleem,ken mooi bedrijfje die dat kan voor weinig.

maar intercooler, olieleidingen en slangen, uitlaatspruitstukken die heb ik. Denk vooral dat de software duur zal zijn.

Maar inderdaad wat je zegt heb het nog niet goed voorbereid. Ben ik nog mee bezig maar kon deze set niet laten liggen voor de prijs, en als ik echt spaak loop dan zal ik het waarschijlijk moeten verkopen.

Ja die downpipe is volgens mij iets van 60 mm ofzo. Vorige eigenaar heeft daar wel mee gereden, maar ook met standaard benzinedrukregelaar. Heb toevallig ook een keer in gereden, turbo's reageerden goed lekker snel, alleen je merkte dat hij meer kon maar kwam er niet uit. Weten jullie toevallig of daar dikkere voor zijn of moet dat zelf gelast worden?
Door pimS
Dat moet dan zelfbouw worden ik zou m dan van 2x 2.5inch naar 3inch leggen (2x 63mm > 1x 76)

Software moetje gewoon hier halen: www.c2motorsports.co.uk
Op www.c2motosports.net kan je kijken wat ze aanbieden, maar je moet bestellen bij de engelse afdeling, aangezien de amerikanen software gebruiken voor 2x O2 sensoren. En wij hebben er maar 1

Ik was geloof ik 400 euro kwijt voor de chip, ik zou nu volgens jongens op vortex tot 1.7 BAR (25psi) kunnen gaan.
Door Jochem
400 excl injectoren (tip: US Rally Team) en extra benzinepomp (tip: QSP)...