Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door GurbGuevara
Jochem schreef:
GurbGuevara schreef:ff allemaal als Assepoester doen en je muiltje houden.
offtopic mierenneukpuntje... maar Assepoester raakte haar muiltje toch juist kwijt... :roll:
Jaaajaaa, en dadelijk ga je nog zeggen dat Gordon een homo is!

Anywhore...
Bijzonder nette reactie voor iemand die zojuist redelijk door het slijk is gehaald.
Ikzelf zou waarschijnlijk zo groot niet zijn.
Door Fheem
knight schreef:Nette Reactie!

Die van mij zat er met 20 minuten op!
Misschien mensen die het morgen willen zien?

Groeten
bij mij in 10 min :mrgreen:
Door ThomasVR6
Goede uitleg van stroeve hoor =D>
Vind ook dat je niet meteen als het niet lukt een bedrijf moet gaan afkraken omdat het in jou ogen niet is gelukt misschien moeten sommige mensen meer geduld hebben met sleutelen maar goed ik kan niet bij iedereen kijken of het klopt natuurlijk en ik neem ook niemand iets kwalijk die hier gereageerd heeft maar ik heb zelf nog niet eens geprobeerd om te passen omdat ik met imitatie powerrhor rijd en die net ff andere bocht heeft als bonrath powerrhor dus die zal ik binnenkort toch ook maar gaan bestellen denk :P
Verder hoop ik dat ze zeker verder kunnen samenwerken met stroeve want ze hebben genoeg leuke dingen voor de VR6 :mrgreen:
Door Henk46
knight schreef:Nette Reactie!

Die van mij zat er met 20 minuten op!
Misschien mensen die het morgen willen zien?

Groeten

detail foto's altijd welkom =D> 8)
Jochem schreef:tjezus, ik kan hier ook niets meer zeggen he
de helft van de tijd wordt er wel iemand pissed.

ik hou m'n mond wel weer...

ga me wel wee doodergeren om m'n RSI en deadlines die in niet kan halen als m'n poot zo'n pijn doet

Misschien gaat het erom hoe je het zegt maat :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Ikzelf heb hem nog niet gemonteerd (weinig tijd ) :roll:
Maar het valt me op dat op verschillende forums eerst geschreeuwd wordt en men daarna pas nadenkt over een eventuele oplossing [-X :wink:

Als men eerst het bedrijf of persoon een belletje geeft en VRAAGT om uitleg in plaats om iemand gelijk af te branden :wink:

Als men hier zelfs FOLIE als slecht uitziend RVS aanziet tsja :lol: :lol:
Het lijkt mij dat een forum inderdaad is om elkaar te helpen
Maar laat het eens op een positieve manier zijn :wink:

Ook bestellen we spullen namens het bedrijf via Gerjan en dit gaat altijd super dus Gerjan =D> =D>

En laten we het in het vervolg een beetje volwassen gedragen ook al zijn we net (ook ik) kinderen :mrgreen: :mrgreen:
Door Mars
GurbGuevara schreef:Bijzonder nette reactie voor iemand die zojuist redelijk door het slijk is gehaald.
Ikzelf zou waarschijnlijk zo groot niet zijn.
+1
Door pimS
Hulde voor de reactie van stroeve!

Zoals hij al aangeef: ga zelf maar is na wat alles kost. RVS is alles behalve goedkoop en het uitsnijden en zetten van de plaatdelen ook niet.

Verzenden via UPS is ook veel beter, ik hoor van die vriend van me die zn eigen webshop heeft ook alleen maar verhalen dat hij gezeik heeft met tnt.
Door knight
Henk je bent vergeten het witte folie er af te halen!!
Daar onder is alles netjes gepolijst :D

Succes
Door GurbGuevara
Zo blijft je rvs wel langer mooi :lol:
Door Northpole
zo ik heb het hele verhaal vanaf pagina 1 gelezen en denk die kit spreekt voor zichzelf maar als je zelf niet je logisch nadenkt dan lukt het niet..... denk dat iemand maar even een how-to-do schrijft dan is dat probleem ook uit de wereld... de mijne zit er nu al langer dan 2 jaar op en ik had 'm binnen 15 minuten uit de verpakking en geinstalleerd.

En bij de oudere modellen moet je heel lichtelijk de bevestiging van de luchtbuis verbuigen ( heb het op meerdere auto's gedaan) bij de nieuwere modellen is dat niet het geval. en ja je kan de 2 haakjes (bodem bevestiging)ook plaatsen maar nodig is het niet die plaat blijft gewoon op zijn plek ;)

en tja over het gehele gebeuren moet ik toch echt zeggen dat het me tegen viel dat er zo gereageerd wordt over en richting een van de sponsors, mensen vergeet niet dat dit wel bedrijven zijn die ons juist helpen en als er wat fout gaat het zonder probleem recht zetten omdat ze hun reputatie en goede naam niet door iets stoms willen verliezen.
Laatst gewijzigd door Northpole op 01 mar 2010, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SteefVR6
Vol goeie moed aan begonnen vandaag (alweer), maar het lukt me gewoon NIET #-o .
De hoek van de luchtbuisbevestiging is niet juist, en met de plaat zelf zit ik met allemaal slangen waarmee ik in de knoop kom.
Wellicht dat bij mij de sirene van het alarm in de weg zit...

Afbeelding

Hoe dan ook, echt jammer. Ook de moertjes die erbij zitten passen niet om de schroefdraad van de aansluiting op het veerpoothuis. :evil:
Door GurbGuevara
Hmmm...de slangen van je airco, zo te zien.
Die zaten bij mij ook een beetje in de weg.

Het was even een kwestie van wat rukken en trekken.
Ik stak zelf een brede houtbeitel tussen de plaat en de slangen waardoor ik een beetje ruimte kon krijgen zodat ik de parkertjes kon vastschroeven.

De moertjes die erbij zitten zijn volgens mij M6 en de moertjes die op je veerpoothuis moeten M8.
Of M10.
Gewoon even een nyloc-moertje pakken en dan ben je gezegend.

Voor wat betreft de hoek waarin je de plaat moet monteren, tja, ik heb inderdaad vaker gehoord dat het niet lukt.
Heb het spul van Markymark gezien en dat wil ook niet passen.
Raar dat het bij anderen wel past.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18