Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door knight
Ik las het net optijd!
Wou net stroeve opbellen hahah!
Voor de rest iedereen goed kijken aub voor dat we een blauwtje lopen... :P
Door Henk46
wel een logo ! (excuus)

Heb het idee dat mijne verkeerd is maar ik wacht op DUIDELIJKE foto's van een HOW TO DO of foto's wanneer hij gemonteerd is bij mensen,
Laatst gewijzigd door Henk46 op 23 feb 2010, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door vwpower21
neej het is rvs ja dat is best wel duur maar het moest speciaal voor ons gemaakt ik ben zelf ook metaalbewerker ik weet hoeveel tijd dat kost als je het zelf doet :wink:
Laatst gewijzigd door vwpower21 op 23 feb 2010, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door vwpower21
moet je ff op pagina 2 kijken henk zie je al een beetje hoe het moet
Henk46 schreef:wel een logo ! (excuus)

Heb het idee dat mijne verkeerd is maar ik wacht op DUIDELIJKE foto's van een HOW TO DO of foto's wanneer hij gemonteerd is bij mensen,
Door Henk46
knight schreef:Mannen!

Afbeelding

Afbeelding
Zoals ik het op de foto's zie zie ik dat het chrome naar het luchtfilter moet gaan, bij mij is dat andersom zoals ik dat nu bekijk, zelfde als die steuntjes... het chrome zie je niet en de lelijke kant wijst naar boven :roll: klopt dat?
Door knight
Ik weet niet precies wat je bedoeld henk?
dat chrome naar het filter is ook niet orgineel dat is een bonrath powerrohr!
Door Corradovr6
Pffff de snuggerste zitten er hier wel he op het forum....

Jullie lijken wel een stel kleine kinderen, een doos niet fatsoenlijk kunnen uitpakken, verhaal halen...

Hier is alles gewoon netjes geleverd, niet dat ik hem ga monteren want vind hem veelste zwaar...
Door knight
Corradovr6 schreef:Pffff de snuggerste zitten er hier wel he op het forum....

Jullie lijken wel een stel kleine kinderen, een doos niet fatsoenlijk kunnen uitpakken, verhaal halen...

Hier is alles gewoon netjes geleverd, niet dat ik hem ga monteren want vind hem veelste zwaar...
Is het nodig om daar zo op te reageren dan? :?
Door Fheem
Zeker geen sex gehad ofzo :? :? #-o

Het forum is hier ook om vragen te stellen voor als er onduidelijkheden zijn. En als er misverstanden zijn kunnen we elkaar ermee helpen.
En als iet voor jou in 1 keer duidelijk is, hoeft dat niet voor iedereen zo te zijn :wink:
Laatst gewijzigd door Fheem op 24 feb 2010, 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Jochem
Modbreak: Heren, aub discussie over Corradovr6 z'n bericht stoppen. Ik denk dat iedereen wel kan zien dat die onaardig is. Drie reacties daarop zijn eigenlijk niet eens nodig.
Door Fheem
Klopt het dat van de plaat er maar 1 kan gepolijst is en de andere kant er schandalig slecht uitziet???

:? :?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18