Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door mnrtje_michel
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n mooie roffel uit je VR6 krijgt,en als ik mijn middendemper wil vervangen,kan ik dan ook een rechte buis er tussen lassen?,zo ja, weet iemand de diameter
Door mnrtje_michel
ok ok,want ik heb nu alleen zo'nhele grote powerfilter,komt bij de 4.000 tpm al een bizar geluid uit,me binnenspiegel trilt ervan,maar ik wil zo roffel eruit,van die doffe klappen
Door michael@vr6
hij kinkt heel anders dan die van mij die van jou heeft een bij geluid erin zitten wat mooi is :D ik maak morgen ook wel even een filmpje :P
Door tiennes vr6
ja dat is de uitlaad!!! :evil:

DE schotjes in de uitlaad!!
Door peanutsNL
welnee.. dat klinkt anders.. ratelend ofzo..
dit zit r gewoon in

ben volgens mij ook 1 van de weinigen die dit heeft..
Maar ben bezig met een VW motorsport einddemper, dus komt miss wel verandering in..
Door ThomasVR6
Dit geluid heb ik anderhalf mee rond gereden: Vrije pijp vanaf de kat en sebring einddemper
https://www.youtube.com/watch?v=xt4kwBXr0y8
Dit geluid rij ik nu mee: Vrije pijp vanaf de kat en een RVS demper van supersprint met sebring sierstukken in de R32-look
https://www.youtube.com/watch?v=olRniKwKs6s
Door SteefVR6
ThomasVR6 schreef:Dit geluid rij ik nu mee: Vrije pijp vanaf de kat en een RVS demper van supersprint met sebring sierstukken in de R32-look
=D> 8)
Door peanutsNL
SteefVR6 schreef:
ThomasVR6 schreef:Dit geluid rij ik nu mee: Vrije pijp vanaf de kat en een RVS demper van supersprint met sebring sierstukken in de R32-look
=D> 8)
+1

Ik heb die "rol" die hij heeft weer niet..
vind ik persoonlijk wel jammer..
Door ATi
mnrtje_michel schreef:Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n mooie roffel uit je VR6 krijgt,en als ik mijn middendemper wil vervangen,kan ik dan ook een rechte buis er tussen lassen?,zo ja, weet iemand de diameter
:mrgreen:

is de klemdiameter niet 55 of 56 ? (ik kan het zo even niet zo snel vinden)
Door peanutsNL
zal ff nieuw filmpie plaatsen als mijn VW motorsport einddemper eronder hangt :D

maar demper vervangers zijn trouwens ook overal verkrijgbaar ;)