Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
#151147
het zorgt voor een konstante benzine druk die je bij sommige modellen vooraf kan bepalen... de goedkopere varianten zetten de druk op 3 bar.... laat het nou net zo zijn dat de vr6 brandstofdrukregelaar dat zowiezo al doet ( oke de druk is zeker niet konstant 3 bar eerder 2,5 tot 3 bar) als je een rotor uitvoering hebt levert de benzinedrukregelaar 4 bar ( ook bij deze merk je dat de druk flucteerd tussen 3,5 en 4 bar)

maar of het nut heeft omdat toe te passen op een Atmosferische vr6.... Nee niet als de motor niet opgeboord is.
sterker nog het zal je auto alles behalve zuinig maken nee dan ben je beter af met een chippie op maat ;)
#151228
Northpole schreef:het zorgt voor een konstante benzine druk die je bij sommige modellen vooraf kan bepalen... de goedkopere varianten zetten de druk op 3 bar.... laat het nou net zo zijn dat de vr6 brandstofdrukregelaar dat zowiezo al doet ( oke de druk is zeker niet konstant 3 bar eerder 2,5 tot 3 bar) als je een rotor uitvoering hebt levert de benzinedrukregelaar 4 bar ( ook bij deze merk je dat de druk flucteerd tussen 3,5 en 4 bar)

maar of het nut heeft omdat toe te passen op een Atmosferische vr6.... Nee niet als de motor niet opgeboord is.
sterker nog het zal je auto alles behalve zuinig maken nee dan ben je beter af met een chippie op maat ;)
ik heb zelf een dis vr6, en daar zit een brandstofdrukregelaar in van 4 bar, moet ik er dan eigelijk 1 hebben van 3 bar? (sorry voor de offtopic)