Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door Mattv6
Hallo!

Ik ben op zoek naar een K&N Luchfiltersetje voor mijn golf 4 2.8 v6..
Alleen nu vraag ik me aangezien ik soms mensen hoor over het overzetten van een originele luchtfilterbox van r32 naar de 2.8 v6 of het miss ook slimmer is om een k&N set van de r32 voor me 2.8 te bestellen!?

Hoop dat jullie me er verder mee kunnen helpen :)
Door jon
heb 2 k&n filters liggen en een green filter als je interesse heb pb mij maar.
Door Mattv6
Ja das heel mooi maar ik ben gewoon benieuwd of het miss van een r32 beter is maar op geen 1 forum geven ze me een leuk antwoord ;p
Door jon
denk niet dat het veel verschil uitmaakt...
Door tiennes vr6
Weet ik wel zeker van niet! Open filter licht ook aan de groote voor het geluid!!
Door Northpole
r32 luchtfilter orgineel is groter dus zuigt meer lucht aan geeft geen ruk aan extra pk's maar een voller geluid.... ik zou gewoon op me dooie gemakkie een paneell filter halen als je de nette look onder je kap wil houden... is ook goedkoper of haal een openluchtfiltersetje en kijk dan meteen hoeveel je wil uitgeven als je toch al denkt aan een r32 filter kan je net zo goed een cai-plaatsen die wel extra pk's geeft :mrgreen: het ligt eraan wat je uit wil geven en of je daadwerkelijk meer pk's wil hebben ;)
Door Northpole
je hebt een golf 4 dus ik zou gaan voor zo'n erg mooie viperkit kost wel dik 250 euro maar dan heb je ook iets dat a meer geluid geeft en wel pk's geeft ;)
Door tiennes vr6
Of zoon cda-filter kit!! (geheel carbon hout ook de warmte buiten!!)
Moet je even na vraagen bij martijn jo (cartrend)daar kwam je toch
Door Northpole
CDA carbon is een copy maar gemaakt van carbon dus als je het mooi materiaal vindt... is dat ook een hele goede keuze