Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door dess
JoJovr6 schreef:Jaaa ben egt benieuwd naar je bolide hoor np!

Kwam je ook naar de meeting?
hoop dat het lukt [-o<
Door Northpole
ik zei al dat het knap lastig is met me drukke schema de laatste tijd.... ik ga wel proberen te komen is weer een lange tijd geleden dat ik op een meeting ben geweest...

voor de ongelovigen.... simpel op het gaspedaal trappen kan iedereen... ik ken me motor door en door en blijf er aan sleutelen en verbeteren en ja de tijden kloppen, sterker nog ik ben ervan overtuigd dat het nog sneller kan
Door pimS
om anywhere near zulke tijden te komen, heb je minimaal 500pk nodig + 4-motion
mag duidelijk zijn dat jouw vr6 niet sneller is als een rs6 en die stond op de lijst van t geposte linkje al helemaal naar beneden.

alsje geen 500 pk heb kan ie niet magisch snel zijn omdat je wel koppel heb
Door ThomasVR6
Dus dan bij jij(north) net zo snel in z'n 5 als ik z'n 3 :roll:
Dat wil ik wel zien dan :wink:
Door vaursechs
pimS schreef:om anywhere near zulke tijden te komen, heb je minimaal 500pk nodig + 4-motion
mag duidelijk zijn dat jouw vr6 niet sneller is als een rs6 en die stond op de lijst van t geposte linkje al helemaal naar beneden.

alsje geen 500 pk heb kan ie niet magisch snel zijn omdat je wel koppel heb
Nou maybe leest hij zijn dash verkeerd af.
Als hij daadwerkelijk in z'n 3e en 4e versnelling burnt, dan betekend dat ook dat de km-teller omhoog schiet terwijl je werkelijke snelheid niet zo snel omhoog gaat. Zelfde als burnen bij het stoplicht: km/h teller geeft dan miss 60 aan terwijl je nog zo goed als stil staat.
Door *Robert*
Ik moet het ook is proberen..Het gekke is dat de wielen haast niet eens willen spinnen in de 1 #-o wel een beetje. maar echt spinnen..nee [-X Dus echt flink power hebben doet die volgens mij niet meer :? of ik heb gewoon goede banden :lol: zal morgen is 0-100 ook timen
Laatst gewijzigd door *Robert* op 29 mei 2009, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dess
ThomasVR6 schreef:Dus dan bij jij(north) net zo snel in z'n 5 als ik z'n 3 :roll:
Dat wil ik wel zien dan :wink:
racen racen whahaha
Door Mad_Uwe
80-120 in 2,5 sec in z'n 4 kun je wel shaken :!: Wat doet ie in wel niet in z'n 3 dan? 1,5 sec zeker :lol: Een RS6 of M5 zit in de regionen van 2,5 sec. Afgelopen maandag heb ik in een M5 gereden en dan moet je nog aardig wat versleutelen aan een VR motortje om daarbij in de buurt te komen: V10, 507pk, 8200rpm en 7 versnellingen (SMG) :shock: Wat een beest :twisted:
Door Arnoud82
Arnoud82 schreef:Ik vind het een leuke test en wil het wel eens weten. Door de vele kilometers die ik maak heb ik mijn vr6 verkocht en een 150pk tdi gekocht omdat ik niet teveel achteruit wilde gaan in vermogen. En nu ben ik benieuwd wat die doet tegen een vr6. In zn 3 deed hij het in 5,3sec en in 4 6,4 sec.
Ik heb de test nu op een andere manier gedaan: 60km/u gaan rijden, daarna het gaspedaal op de bodem en zodra je de 80km/u passeer stopwatch indrukken. Dan hoef je niet meer te wachten op de turbo die eerst druk moet opbouwen. In 3e versnelling 4,6 sec en in de 4e 5,4 sec.
Door RayVr6
mijne doet 4,5sec er over van 80 naar 120 dan rij ik rustig 80 daarna gaspendaal intrappen tot de bodem.

helaas is mijn synchromesh nog steeds stuk na reparatie van zeypveld :(((( dus moest het paar keer over nieuw doen.

omdat die damn versnellingsbak blijft hangen :(((
Door Arnoud82
RayVr6 schreef:mijne doet 4,5sec er over van 80 naar 120 dan rij ik rustig 80 daarna gaspendaal intrappen tot de bodem.

helaas is mijn synchromesh nog steeds stuk na reparatie van zeypveld :(((( dus moest het paar keer over nieuw doen.

omdat die damn versnellingsbak blijft hangen :(((

Hoeveel pk heb jij dan? standaard is het snelste 5,8 sec.
Laatst gewijzigd door Arnoud82 op 04 jun 2009, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tiennes vr6
Auto's hier worden met de dag sneller!!!
Wat een topic :lol: wat een onzin dingen komen er voor bij sjonge jonge :mrgreen:
Lijk het topic 14 juni meeting AC de MEERN wel hahahah =D>
Door Jochem
ik denk dat ik weet wat ze doen... vaseline op de remschijven... dan heb je minder wrijving en gaat hij sneller :twisted:
Door tiennes vr6
Of ze hebben mischien wel 2 vr6jes in hun auto liggen zonder dat ze het weeten lollol.gif 461.gif
Door peanutsNL
of ze hebben hun stopwatch in Beverwijk gekocht :mrgreen:
nou die van mij staat nog wel ff in de garage..
Laat t wel ff weten als t zover is..
Door tiennes vr6
Ja gaat het gebeuren gaan we naast elkaar staan mmmmmhhhh