Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door Marvinvr6
Mensen ik wil me vr6 onderhanden gaan nemen voor wat extra vermogen.

Hij gaat binnekort weg voor koprevisie en dan wil ik een andere nokkenas er in liggen.

Welke kan ik het best nemen ?

Ik rijd er van de zomer in en van de winter staat in de stalling. Dus er wordt niet gek veel mee gereden.

Bij de koprevisie komt er gelijk een spagetti spruitstuk. Vanaf spruitstuk komt er een rvs pijp naar achter.

Dan zit ik te kijken voor een andere filter. Je heb de K&N filters en ook een filter kit met cold air intake naam ben ik kwijt prijs was 250 euro. Carbon omhulsing wat is beter om te nemen.

Wat kan ik nog meer aanpakken voor vermogen????

vast bedankt
Door Jochem
deze vraag komt steeds terug, dus als je zoekt op het forum, vind je genoeg
het gaat erom hoeveel geld je ervoor over hebt.

Schrick 268 geven het beste resultaat overall, en dan hoef je niet perse inlaat- of uitlaatmodificaties te hebben om het er uit te halen of sterkere klepveren te plaatsen om te zorgen dat je kleppen niet tegen de zuigers slaan.

Een filter onder je kap zuigt de warme motorlucht op. Kost je zo 5 pk inplaats van dat je vermogen extra krijgt. Vandaar die extra luchtslang naar de bumper
Ik heb nog snelle nokkenassen met chip speciaal geschreven voor die nokkenassen voor een 2.9 liggen ga me vr6 verkopen dus heb ze er nooit ingedaan. Heb ze een aantal geleden gekocht van iemand. Dus als je interesse heb???
Door Jochem
dat kan je mete, maar daar heb jij waarschijnlijk niet het juiste gereedschap voor... Moet je precies de hoek kunnen bepalen en de kleplift. Plus dat wij dat niet weten van de andere nokken op de markt. (ook al beweert Autotech bijvoorbeeld 262 graden, het kan zomaar afwijken...)