Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door Northpole
los van dat feit je rijstijl geeft al aan dat je beter af bent met een schrick inlaat ik zou zeggen doe een search op ebay.de en koop een 2e handsje je kan ze daar al vanaf de 500 tot 900 euro 2e hands kopen met alles erop en eraan. en met wat geluk vindt je er eentje via MP ;)
Door klamath
Northpole schreef:los van dat feit je rijstijl geeft al aan dat je beter af bent met een schrick inlaat ik zou zeggen doe een search op ebay.de en koop een 2e handsje je kan ze daar al vanaf de 500 tot 900 euro 2e hands kopen met alles erop en eraan. en met wat geluk vindt je er eentje via MP ;)

't zelfde heb ik dus ook. de nokkenassen passen niet echt bij m'n rijstijl. :P Ik trap hem af en toe wel eens door, maar normaal kom ik toch niet snel boven de 4000 toeren uit.
Door Northpole
en het grote voordeel van de shrick inlaat is dat ie ook redelijk tot rond de 5000 toeren nog goed meewerkt daarna staat ie gewoon open en trekt de motor lekker door tot aan z'n begrenzer :mrgreen: kortom met jouw rijstijl ben je beter af met een schrick inlaat.
Laatst gewijzigd door Northpole op 31 mar 2011, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door klamath
de VWMS schakeld bij 4000 toeren open. (kun je ook duiderlijk horen emt de scherpere nokkenassen,.. er is dan ineens meer herrie. :mrgreen:
Ik ben er zelf iig nog niet helemaal uit wat ik ga doen. abv nokken er in, of de 268 graden nokken houden. denk dat ik een stapje terug zet naar de ABV nokken, gezien m'n ecu daarop gechipped is. (plus dat het uitlaat geluid dan ook weer iets minder word.)
Door DRIVER VR6
oke bedank allemaal hier heb ik veel aan
ik hoef geen andere nokken :D
en het inlaat ga ik wel eens zoeken
is een compreser ook een opties voor wat meer power onder in
of vliegwiel afdraaien
Door Northpole
compressor is een leuke voor power vanaf onderin maar de koste zijn gelijk aan een turbo conversie dan is een schrick de goedkoopste oplossing ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7