Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Motor tuning, chip enz
Door totemax
Voor mijn golf 2 VR6 project zoek ik een uitlaat geschikt voor de VR6 met golf 2 ophangpunten.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet welke uitlaat hier het beste en mooiste geluid mee geeft.
Door klamath
jiminho-14 schreef:Powersprint van een corrado vr6 heb ik ook eronder
Een originele Corrado VR6 uitlaat zal niet passen. wat wel zou moeten werken is bijvoorbeeld een uitlaat voor een Corrado G60. Deze hebben dezelfde ophangpunten als een Golf 2 als ik me niet vergis.

Een redelijk goedkope uitlaat is bijvoorbeeld Simmons. Heb zelf een Corrado VR6 uitlaat van Simmons, Welke ik heb laten aanpassen naar m'n nieuwe G60 karosserie door EPS. (uitlaat beviel me supergoed, dus wou hem ook neit wisselen voor wat anders.)
Door klamath
Die van mij paste er ook wel onder, maar hing absoluut niet zoals die zou moeten hangen. (zat toch alles net onder spanning er onder.)
De Corrado VR6 heft de kofferbak bodem gewoon hoger liggen, en dat zie je in de uitlaat terug. Dus als die van jou absoluut perfect past, durf ik eigenlijk wel te beweren dat de uitlaat niet voor een Corrado VR6 is. (maar eerder voor een Mk3 VR6. denk dat die eerder zal passen )
Door johanv22
Ik kan wel een uitlaat van rvs eronder maken.

Als je interesse hebt kan ik je foto's mailen van diverse auto's waar ik een uitlaatsysteem voor gemaakt heb