Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle problemen met de buitenkant van je auto
Door CorBruh
Ik zit al een tijdje te kijken voor een golf 2 vr6.
Nu ben ik er weer een tegen gekomen maar het probleem is dat er een schuiver is mee gemaakt. Nu is mijn vraag hoeveel is zoon auto nog waard. Ik zou hem graag kopen.
Extra informatie:
de achteras van een vr6 met schijfremmen zitten er op
bbs velgen met nieuwe semislick
een motor uit 1992 met net geen 2 ton
60xxx km geleden van de kettingen/geleiders enz.

Hierbij foto's voor duidelijkheid.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PS: zit ik nu in de goeie onderwerp anders zou ik hem verplaatsen.
Door PaulusB
Aan het dak te zien heeft hij een flinke klapper gehad de rolkooi heeft de boel nog een beetje recht gehouden.

Wat is de basis van de auto gti ? g60?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door CorBruh
Ik denk dat de basis een GTI is en. Dat hij een g60bumper eronder heeft geplaatst.

Ik ben gezamenlijk op een prijs van 2700€ gekomen is dit redelijk?

Bedankt alvast👍
Door PaulusB
Ja is redelijk zat zelf 2250 te denken gezien hij ook VR6 op kenteken is. Is de schade goedkoop te repareren ?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door CorBruh
Als ik zo kijk wel ja zins het alleen voor de dak en de zijkant gaat kan ik of terug beuken of donor auto kopen voor paar 100 euro. Ik denk dat ik eerst begin met terug beuken bij de vooruit en vervangen zodat ik ermee kan rijden en dan rustig aan een donor auto koop en die body zeer netjes ga maken en dan overzetten. Kwa paint job enz.

Wat is jouw mening bij dit: Ikzelf denk dat deze auto alleen maar waarde kan toenemen in de tijd dat ik hem heb zins golf 2 steeds minder zijn op de markt en als ik mijne goed onderhoudt dat ik een nette goeie golf 2 heb dat ik hem weer makkelijk kwijt kan voor meer dan dat ie me gaat kosten/ heeft gekost dus richting de 5000+ waar ik sommige ook voor op marktplaats zien staan.